نوشته شده توسط : mehran

خرید تاپ یا رکابی لاغری هات شیپر اصل09386932322

همچنین هنگام خرید یک تاپ هات شیپر واقعاً بد ، عصبی می شود و بعد شخصی به یک مهمانی می رود ، به یک سخنرانی یا یک سخنرانی بپردازد. می آید دقیقاً با همان کار کنید؟ اگر به هر یک از این تی شرت های جایگزین تحریک آمیز فکر کنید ، قطعاً این اتفاق هرگز برای شما رخ نخواهد داد!

بسیاری از طرفداران موسیقی ارتباط خود را با پیراهن های مضمون ابراز می کنند. آیا می خواهید یک موتیف موسیقی واقعا بی نظیر روی پیراهن خود داشته باشید؟ سپس به یکی از این رکابی هات شیپر موسیقی جایگزین فکر کنید که مطمئناً با آن کنار خواهید آمد و نیازی نیست که نگرانی کسی را برای پوشیدن داشته باشد.

دستگاه های چاپ تاپ لاغری هات شیپر بسیار متفاوت هستند. تفاوت عمدتاً در ترکیب است ، یعنی امکاناتی که برای چاپ ، اندازه و قیمت مرتبط با آن ارائه می دهد. برخی از شرکت های چاپ تی شرت نیز ماشین های بسیاری دارند که می توانند بیش از یک پیراهن را بطور همزمان چاپ کنند. اکثر شرکت های چاپ تی شرت نیز گزینه خرید تی شرت از آنها را به شما پیشنهاد می دهند اما می توانید تصویری را که می خواهید روی تیشرت خود چاپ کنید نیز انتخاب کنید. با این حال ، قیمت چاپ روی تی شرت با عوامل مختلف متفاوت است. اولین مورد بستگی به این دارد که کدام چاپخانه را برای این سرویس انتخاب کنیم ، اما بعد مواردی مانند مطالبی که باید روی آن چاپ شود ، اندازه ها و انواع چاپ و همچنین میزان پیراهن هایی که چاپ خواهیم کرد وجود دارد.

رکابی لاغری هات شیپر مربوط به شیر مادر - به عنوان بخشی از جشنواره تغذیه با شیر مادر - با آرم تغذیه با شیر مادر و انجمن های مرتبط. این آرم با ایده های اعضای گروه FB Dojiva se ساخته شده است.

برای راحت تر شیردهی در هر نقطه ، در هر زمان: پیراهن شیردهی با رنگ های مدرن و برش راحت (همچنین مناسب برای خانم های باردار). پیراهن از پایین و بالا (سمت چپ) دوخته شده است و به راحتی می توانید برای شیردهی از آن دور شوید. ترکیب: 95٪ پنبه و 5٪ الاستون. خیاطی در اسلوونی.

بالش با همکاری برند زیزا ، بالش های مخصوص زنان باردار و شیردهی. متشکرم ، زیزا.

به تازگی ، تاپ لاغری هات شیپرز با عنوان های متنوعی که برخی از کاربران برای خود ایجاد می کنند محبوب هستند. آنها می توانند این کار را با یک برنامه بسیار ویژه انجام دهند که به ما امکان می دهد تی شرت اصلی خود را بسازیم. در هر صورت ، کتیبه ها و نقوش دیگر روی تی شرت ها چاپ نشده است. ما همچنین می توانیم این کار را روی سایر لباس ها نیز انجام دهیم ، مانند ژاکت ، کارتن ، شلوار یا چیزهای دیگر.

اگر می خواهید کمی سرگرم کننده تر باشید ، می توانید به تی شرت های خنده دار فکر کنید یا لباس دیگری را تهیه کنید که شما نیز به روشی که ذکر کردیم خنده دار باشد. مطمئنا گزینه دیگری و بسیار سریعتر وجود دارد. تاپ لاغری با نقوش خنده دار با دقت ساخته شده و در فروشگاه آنلاین منتظر شما هستند ، جایی که بسیاری از محصولات مفید دیگر نیز وجود دارد که برای هدیه دادن نیز مناسب هستند.

تاپ لاغری هات شیپرز

هدیه برای خود یا دیگران

از آنجا که تاپ بلند هات شیپر خنده دار لباس های پرطرفدار هستند ، می توانید آنها را نیز به عنوان هدیه برای دیگران بخرید تا برای تولد یا هر مناسبت دیگر هدیه دهید. تی شرت های خنده دار را می توان در مراسم های دخترانه ، پسرانه و بسیاری از مراسم های دیگر پوشید.

با تی شرت های خنده دار می توانید خود یا اطرافیان را به روز بهتری تبدیل کنید. علاوه بر نقوش خنده دار در قالب عکس ، می توان آنها را با افکار خنده دار سرگرم کرد.

تی شرت های خنده دار به منظور سفارش

فروشگاه اینترنتی که علاوه بر بسیاری از محصولات ، تی شرت های خنده دار به شما ارائه می دهد ، تعداد بسیار کمی از این تی شرت ها را در دسترس دارد. با این حال ، اگر آنچه را که در آن شک داریم دوست ندارید ، می توانید به طور کامل سفارش خود را سفارش دهید. همچنین می توانید پیراهن های خنده دار را مطابق خواسته ها ، نیازها و توانایی های خود به صورت آنلاین سفارش دهید. قیمت آنها نیز با وجود اینکه حتی تی شرت های خنده دار سفارش داده شده فقط با بهترین مواد ساخته می شوند ، از قیمت مناسب برخوردار خواهند بود. هر آنچه که بصورت آنلاین سفارش دهید ، طی چند روز مستقیماً به خانه شما تحویل داده می شود.

ابتدا باید مقصر را پیدا کنید. گلدان بیشتر از آب تشکیل شده است ، بنابراین به احتمال زیاد مقصر لکه های زرد نیستند (اگرچه حاوی مقادیر کمتری آمونیاک ، کلرید سدیم ، اوره و اسید لاکتیک است که می تواند به رنگ زرد باشد). علت دیگر تی شرت ها است - وقتی پوست خیلی طولانی روی پوست و پیراهن می ماند ، باکتری ها شروع به شکل گیری می کنند و باعث بو و لکه ها می شوند.

اما شما نمی توانید جلوی عرق کردن یا پوشیدن تی شرت را بگیرید - بنابراین چگونه می توانید عمل کنید؟

اگر به طور مرتب از ضد عرق های آلومینیومی برای جلوگیری از تعریق و بو استفاده می کنید ، خبر بدی داریم. ترکیب کاهش دهنده عرق همچنین باعث می شود لکه های زرد رنگ روی پیراهن ایجاد شود. بنابراین ، توصیه می کنیم از دئودورانت های کلاسیک عاری از آلومینیوم استفاده کنید.

خرید رکابی هات شیپر

خرید حضوری گن ساعت شنی



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

پکیج لاغری هات شیپر اصل 09386932322

شورت های زمستانی یک دسته جداگانه از لباس است. مدل های نادر تابستانی را می توان در فصل سرما پوشید. یا رنگ نامناسب خواهد بود یا مواد. به همین دلیل استایل شناسان به شما توصیه می کنند شلوارک گرم و راحت را برای زمستان انتخاب کنید و آنها را با یک لباس راحت و زیبا ترکیب کنید.

باید توجه ویژه ای به الگوهای پارچه ای متراکم کوتاه داشت. چنین شورت هایی را می توان از جیب های جیر جیر ، جیر ، جین گرم تهیه کرد. ژاکت و ژاکتهای گره دار تنگ یک برترین عالی خواهد بود. لاک پشت های ساده با ژاکت یا کت خز نیز می تواند پوشیده شود. برای تعطیلات آخر هفته ، یک پیراهن گرم یا هود را با شلوارک کوتاه بپوشید.

پکیج لاغری هات شیپر گرم را می توان در مهمانی ها یا مهمانی ها پوشید. در این حالت ، یک تی شرت سبک وزن را انتخاب کنید: پیراهن ابریشمی یا پیراهن نخی. تضاد پارچه ها به ایجاد ظاهری جالب کمک خواهد کرد.

در زمستان ، چرم و شلوارک بسیار محبوب است. این مدل ها به شما اجازه یخ زدن نمی دهند و نمای دیدنی به شما امکان می دهد که آنها را برای دیدار با دوستان و تاریخ ملاقات کنید. بالا باید به صورت موردی انتخاب شود. به عنوان مثال ، برای یک سفر دوستانه فیلم ، یک ژاکت بافتنی بزرگ یا یک جلیقه را با پیراهن انتخاب کنید. برای تاریخ ، مطلوب خواهد بود که یک بلوز شفاف و یک ژاکت یا یک روکش نامتقارن عاشقانه بپوشید

شلوارک شلوار کلاسیک سزاوار توجه ویژه است. این الگوها را می توان از انواع مختلفی از مواد تهیه کرد: پنبه ضخیم ، کج ، پارچه و غیره. به طور معمول ، این سبک از شلوارک دارای پاهای پهن است که تا وسط (یا پایین) ران گسترش می یابد.

تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر با یک پیراهن ساده و مختصر عالی به نظر می رسند. مثل پیراهن و جلیقه. پیشرانه‌های سبک وزن با یقه گسترده ، کاپشن و بلوز چشمگیر نیز مناسب هستند.
چگونه عایق کف را عایق بندی کنیم

برای جلوگیری از یخ زدن شلوار در زمستان ، باید توجه خاصی به گرم شدن کنید. به عنوان یک قاعده ، زیر تنگ های کوتاه لباس تنگ بپوشید. انتخاب آنها به تصویر مورد نظر شما بستگی دارد.

با تنگ کردن تاپ و شلوارک هات شیپرمناسب ، ظاهری لاکونیک ارائه می شود. در این شرایط انتخاب رنگ بالا دشوار نیست. نکته دیگر تضاد پایین است. لباس تنگ رنگی این روزها بسیار پرطرفدار است ، اما این گروه باید با دقت طراحی شود تا از آن درخشندگی نباشد.

شلوارک شلوار کلاسیک سزاوار توجه ویژه است. این الگوها را می توان از انواع مختلفی از مواد تهیه کرد: پنبه ضخیم ، کج ، پارچه و غیره. به طور معمول ، این سبک از شلوارک دارای پاهای پهن است که تا وسط (یا پایین) ران گسترش می یابد.


با تنگ کردن شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر مناسب ، ظاهری لاکونیک ارائه می شود. در این شرایط انتخاب رنگ بالا دشوار نیست. نکته دیگر تضاد پایین است. لباس تنگ رنگی این روزها بسیار پرطرفدار است ، اما این گروه باید با دقت طراحی شود تا از آن درخشندگی نباشد.

شلوارک و تاپ هات شیپر

چگونه شلوارک و تاپ هات شیپر جین را در پاییز بپوشیم؟

آن را دوست دارید یا نه ، ترک پاهای شما طاس نخواهد شد. و این همان جایی است که خیلی چیزها نهفته است: همه چیز به لباس و کفش هایی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد. هر چه گرم تر در خیابان باشد ، تنگ تر و کفش زنانه نازک تر است. لباس تنگ سیاه را با گوشت یا هر رنگ دیگر ترکیب کنید. اما در اینجا مهم است که بیش از حد از مربع استفاده نکنید.

اگر کفش های شما به آرامی در حال دویدن است ، مانند کفش هایی که دارای احساس مردانه است ، باید از آزمایش رنگ استفاده خودداری کنید. این شامل چکمه یا چکمه های مچ پا با پاشنه پا و سکو است. اما اگر ما در مورد کفش های غیر رسمی صحبت می کنیم ، می توانید بیشتر تلاش کنید. این شامل دمپایی ، کت و کفش چکمه ای است. جین با سایه های خاکستری ، سیاه ، شیر و قهوه ای ترکیب می شود. به طور معمول ، همراهان چیزهایی را انتخاب می کنند که شورت ها به عنوان برجسته کل تصویر تبدیل شوند.

چگونه شلوارک های کلاسیک را در پاییز بپوشیم؟

بلافاصله می خواهم به این نکته اشاره کنم که مفهوم کلاسیک در حال حاضر کاملاً مبهم است. برای آنها دقیقاً جزئیات برش خورده ، به معنی پارچه و رنگ است. اما معمولاً در مورد پارچه های گرم مانند تویی و پشم صحبت می کنیم ، محصولی که تا وسط ران باشد. بافت پارچه انتخاب چیزها و لوازم جانبی را دیکته می کند.

اگر ما در مورد پارچه ها و رنگ های انگلیسی صحبت می کنیم ، پس مطلوب است که موارد را از دسته های روزمره و اداری انتخاب کنید. این ترکیب شورت با گلف ، بلوز و ژاکت های گرم پاییز بدون الگوهای روشن. ژاکتهای بافتنی و جلیقه و همچنین جلیقه ها کاملاً چنین چیزهایی را تکمیل می کنند.

گاهی اوقات ما یک برش کاملاً سنتی را انتخاب می کنیم اما با کنتراست رنگ بازی می کنیم. برای شجاعان ، این گزینه ایده آل است. در برابر پس زمینه چیزهای ساده ، غالباً سیاه و یا سایر رنگهای اساسی ، شورت های شفاف برافروخته می شوند.

شلوارهای پاییز هنگام پوشیدن لباسهای تنگ بسیار شیک به نظر می رسند ، هرچه پنجره خنک تر باشد ، این الگوی جالب تر خواهد بود. این درخت کریسمس سنتی و پارچه متراکم و دارای اثر ملانژ است. قهوه ای های متراکم و سیاه نیز جریان دارند. جوراب های بلند زانو را فراموش نکنید! در این فصل آنها مدعی جایزه افتخار در کمد لباس fashionista هستند.

تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر

تاثیر گن ساعت شنی



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

خرید پکیج های لاغری شامل تاپ و شلوارک هات شیپر09386932322

معمولاً بچه ها به شورت های زیادی احتیاج دارند. برای پیاده روی های تابستانی ، برای مهد کودک ...

پسران من الان زیاد قدم می زنند و پکیج لاغری هات شیپر  به سختی یک روز :). در بهترین حالت آنها فقط کثیف هستند یا حتی به کجا چسبیده اند. در حالی که برخی از شورت ها روی "ریکاوری" هستند ، موارد زیر نیاز داریم ، و موارد زیر ...))

خرید پکیج های لاغری شامل تاپ و شلوارک هات شیپر09386932322

امروز در مورد تی شرت ها صحبت خواهیم کرد. دوباره من اخیراً درباره آنها صحبت می کنم ، اما راهی وجود ندارد - اول تابستان است ، دوم اینکه همه ما پیراهن می پوشیم. ما این تی شرت ها را آنقدر دوست داریم که اگر شورای وزیران آنها را با حکم فردا ممنوع کند ، حدود 40٪ از جمعیت مرد هیچ ارتباطی با مشاغل خود ندارند. اگر همه همسایگان خود تی شرت های خود را بر روی بالکن پرتاب کنند ، یک بلوک پنبه و پلی استر ارزان قیمت در جلوی بلوک قرار خواهد گرفت.

در صورتی که عاشق  تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر  هستید اما نمی دانید چگونه با همه افراد دیگر تفاوت کنید ، مقاله را در این لینک بخوانید.

گزینه دیگر او وجود دارد - این که در تی شرت های خود احساس سکسی نکنید ، بلکه نباید دلیل آن را توضیح دهید. در این شرایط مقاله امروز برای شما مفید خواهد بود. دلیل 80٪ در اندازه و برش خود تی شرت نهفته است. 20٪ دیگر طراحی ، رنگ و ماده است اما برای آنها زمان دیگری.

با جستجوی تصاویر مناسب برای مقاله ، فهمیدم که شخصی قبلاً مقاله کامل را در این زمینه نوشته بود. یا حداقل عکس ها ترسناک بودند. یکی از وبلاگ نویسان مد که من دنبال می کنم - Brock MacGoff - به تازگی در وبلاگ خود THE MODEST MAN درباره تی شرت ها نوشته بود. قطعاً وبلاگ ارزش تماشای آن را دارد. از این گذشته ، هدف من این است که به شما کمک کنم در پوست و لباس خود احساس اطمینان و جذابیت بیشتری داشته باشید. هر کس به من کمک کند مرد ماست.حال به مقاله «The Modest Man» بروید. اعتبار آنچه در زیر می بینید کاملاً Brock است. متن مال من است ، اما عکسها مهم هستند و او هستند. تمام کاری که من باید انجام دهم این است که جادوی فتوشاپ را به آنها بیاورم تا آنها را به زبان مادری خود ببرم.انتخاب مدل تی شرت ، رنگ و کمیت اولین قدم است که باید برداشته شود. پس از مشخص کردن جزئیات مقاله خود ، باید خود چاپ - اندازه لوگو ، تعداد موقعیت چاپ و تعداد رنگ تعریف شود. رایج ترین اشتباهات هنگام تعیین رنگ چاپ انجام می شود - برای آشنایی در زیر بخوانید. اندازه آرم یا چاپی که انتخاب می کنید نیز مهم است - برای اطمینان از صحت محاسبه آن ، به مثالها مراجعه کنید.

اولین قدم هنگام انتخاب تی شرت ، انتخاب مدل مورد نظر ماست. مدل ها بسته به اهداف و ایده های ما متفاوت هستند.

بهترین قیمت برای کنفرانس ها انتخاب تی شرت های Luanda - نسخه مردانه یا Sofia - آستین کوتاه زنانه است.

برای لباس فرم ، تاپ وشلوارک هات شیپر  یقه دار با یقه ارجحیت دارند - به عنوان نمونه نسخه مردان را می بینید - آدم و حوا زن.

پس از انتخاب مدل تی شرت ، و رنگ زمان چاپ است. مکانی را که دوست دارید لوگوی شما باشد انتخاب کنید. گزینه ها متفاوت است. بسته به اندازه آرم شما ، مکان ممکن است متفاوت باشد.

تاپ و شلوارک هات شیپر

معمولاً بچه ها به  شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر  زیادی احتیاج دارند. برای پیاده روی های تابستانی ، برای مهد کودک ...

پسران من الان زیاد قدم می زنند و شلوارک به سختی یک روز :). در بهترین حالت آنها فقط کثیف هستند یا حتی به کجا چسبیده اند. در حالی که برخی از شورت ها روی "ریکاوری" هستند ، موارد زیر نیاز داریم ، و موارد زیر ...))

مدل شورت مردانه با باند الاستیک یکی از اولین ها در سایت به نظر می رسد که از شماره سریال وی مشخص است. همانطور که قبلاً گفته شد ، این مدل در زیر لباسهای بافتنی خوشحال در موش ها ساخته شده است.

در حقیقت ، این لباس بافتنی او را مجبور به ایجاد یک مدل جداگانه به جای رقصیدن از مدل موجود کرد. یخچال که از آن شلوارک دوخته شده است ، یک ماده نسبتاً سبک برای آقایان است ، اما به دلیل افزایش عرض شورت ، به نظر می رسد کاملاً قابل اعتماد باشد.

این مدل باید برای دوخت روی ساده ترین شلوارهای ساق مردانه "اعضای خانواده" مناسب باشد ، اگر البته ، من آنها را به درستی به یاد دارم. لباسهای بافتنی بهترین لباس زیر است ، اما ساتن کلاسیک انجام خواهد داد.
شلوارک کوتاه الاستیک مردانه

مدل شلوارک و تاپ هات شیپر مردانه بدون سهمیه درزها ساخته شده است ، ما خودشان آنها را اضافه خواهیم کرد. عرض کلیه هزینه های چرخ خیاطی یک چرخ خیاطی معمولی برابر است با پله پله ، برای قفل شدن بیش از عرض درز. جیب ها با کمک های 1 سانتی متر ، بالای - 2 سانتی متر بریده می شوند.

مدل شلوار کوتاه مردانه با باند الاستیک در حال حاضر حاوی یک کمربند کامل و سجاف در پایین است. چیزی جز افزودن هزینه های پردازش اضافه نمی شود.

دو نیمه جلو و دو نیمه عقب را باز خواهیم کرد ، جیب می تواند یک یا دو باشد. یکی با زیپ اومدم.

خرید تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر

خرید گن ساعت شنی از اینترنت

 



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

خرید پکیج های لاغری شامل تاپ و شلوارک هات شیپر09386932322

معمولاً بچه ها به شورت های زیادی احتیاج دارند. برای پیاده روی های تابستانی ، برای مهد کودک ...

پسران من الان زیاد قدم می زنند و پکیج لاغری هات شیپر  به سختی یک روز :). در بهترین حالت آنها فقط کثیف هستند یا حتی به کجا چسبیده اند. در حالی که برخی از شورت ها روی "ریکاوری" هستند ، موارد زیر نیاز داریم ، و موارد زیر ...))

خرید پکیج های لاغری شامل تاپ و شلوارک هات شیپر09386932322

امروز در مورد تی شرت ها صحبت خواهیم کرد. دوباره من اخیراً درباره آنها صحبت می کنم ، اما راهی وجود ندارد - اول تابستان است ، دوم اینکه همه ما پیراهن می پوشیم. ما این تی شرت ها را آنقدر دوست داریم که اگر شورای وزیران آنها را با حکم فردا ممنوع کند ، حدود 40٪ از جمعیت مرد هیچ ارتباطی با مشاغل خود ندارند. اگر همه همسایگان خود تی شرت های خود را بر روی بالکن پرتاب کنند ، یک بلوک پنبه و پلی استر ارزان قیمت در جلوی بلوک قرار خواهد گرفت.

در صورتی که عاشق  تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر  هستید اما نمی دانید چگونه با همه افراد دیگر تفاوت کنید ، مقاله را در این لینک بخوانید.

گزینه دیگر او وجود دارد - این که در تی شرت های خود احساس سکسی نکنید ، بلکه نباید دلیل آن را توضیح دهید. در این شرایط مقاله امروز برای شما مفید خواهد بود. دلیل 80٪ در اندازه و برش خود تی شرت نهفته است. 20٪ دیگر طراحی ، رنگ و ماده است اما برای آنها زمان دیگری.

با جستجوی تصاویر مناسب برای مقاله ، فهمیدم که شخصی قبلاً مقاله کامل را در این زمینه نوشته بود. یا حداقل عکس ها ترسناک بودند. یکی از وبلاگ نویسان مد که من دنبال می کنم - Brock MacGoff - به تازگی در وبلاگ خود THE MODEST MAN درباره تی شرت ها نوشته بود. قطعاً وبلاگ ارزش تماشای آن را دارد. از این گذشته ، هدف من این است که به شما کمک کنم در پوست و لباس خود احساس اطمینان و جذابیت بیشتری داشته باشید. هر کس به من کمک کند مرد ماست.حال به مقاله «The Modest Man» بروید. اعتبار آنچه در زیر می بینید کاملاً Brock است. متن مال من است ، اما عکسها مهم هستند و او هستند. تمام کاری که من باید انجام دهم این است که جادوی فتوشاپ را به آنها بیاورم تا آنها را به زبان مادری خود ببرم.انتخاب مدل تی شرت ، رنگ و کمیت اولین قدم است که باید برداشته شود. پس از مشخص کردن جزئیات مقاله خود ، باید خود چاپ - اندازه لوگو ، تعداد موقعیت چاپ و تعداد رنگ تعریف شود. رایج ترین اشتباهات هنگام تعیین رنگ چاپ انجام می شود - برای آشنایی در زیر بخوانید. اندازه آرم یا چاپی که انتخاب می کنید نیز مهم است - برای اطمینان از صحت محاسبه آن ، به مثالها مراجعه کنید.

اولین قدم هنگام انتخاب تی شرت ، انتخاب مدل مورد نظر ماست. مدل ها بسته به اهداف و ایده های ما متفاوت هستند.

بهترین قیمت برای کنفرانس ها انتخاب تی شرت های Luanda - نسخه مردانه یا Sofia - آستین کوتاه زنانه است.

برای لباس فرم ، تاپ وشلوارک هات شیپر  یقه دار با یقه ارجحیت دارند - به عنوان نمونه نسخه مردان را می بینید - آدم و حوا زن.

پس از انتخاب مدل تی شرت ، و رنگ زمان چاپ است. مکانی را که دوست دارید لوگوی شما باشد انتخاب کنید. گزینه ها متفاوت است. بسته به اندازه آرم شما ، مکان ممکن است متفاوت باشد.

تاپ و شلوارک هات شیپر

معمولاً بچه ها به  شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر  زیادی احتیاج دارند. برای پیاده روی های تابستانی ، برای مهد کودک ...

پسران من الان زیاد قدم می زنند و شلوارک به سختی یک روز :). در بهترین حالت آنها فقط کثیف هستند یا حتی به کجا چسبیده اند. در حالی که برخی از شورت ها روی "ریکاوری" هستند ، موارد زیر نیاز داریم ، و موارد زیر ...))

مدل شورت مردانه با باند الاستیک یکی از اولین ها در سایت به نظر می رسد که از شماره سریال وی مشخص است. همانطور که قبلاً گفته شد ، این مدل در زیر لباسهای بافتنی خوشحال در موش ها ساخته شده است.

در حقیقت ، این لباس بافتنی او را مجبور به ایجاد یک مدل جداگانه به جای رقصیدن از مدل موجود کرد. یخچال که از آن شلوارک دوخته شده است ، یک ماده نسبتاً سبک برای آقایان است ، اما به دلیل افزایش عرض شورت ، به نظر می رسد کاملاً قابل اعتماد باشد.

این مدل باید برای دوخت روی ساده ترین شلوارهای ساق مردانه "اعضای خانواده" مناسب باشد ، اگر البته ، من آنها را به درستی به یاد دارم. لباسهای بافتنی بهترین لباس زیر است ، اما ساتن کلاسیک انجام خواهد داد.
شلوارک کوتاه الاستیک مردانه

مدل شلوارک و تاپ هات شیپر مردانه بدون سهمیه درزها ساخته شده است ، ما خودشان آنها را اضافه خواهیم کرد. عرض کلیه هزینه های چرخ خیاطی یک چرخ خیاطی معمولی برابر است با پله پله ، برای قفل شدن بیش از عرض درز. جیب ها با کمک های 1 سانتی متر ، بالای - 2 سانتی متر بریده می شوند.

مدل شلوار کوتاه مردانه با باند الاستیک در حال حاضر حاوی یک کمربند کامل و سجاف در پایین است. چیزی جز افزودن هزینه های پردازش اضافه نمی شود.

دو نیمه جلو و دو نیمه عقب را باز خواهیم کرد ، جیب می تواند یک یا دو باشد. یکی با زیپ اومدم.


شلوارک و تاپ هات شیپر

گن ساعت شنی اصل و کلمبیایی



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 | نظرات ()