نوشته شده توسط : mehran

نیم تنه و سوتین لاغری هات شیپر

حداکثر روال تناسب اندام، شکم کمر شکم و جوراب شلواری افزایش دمای بدن هسته خود را بهبود می بخشد به طور کلی سلامت لایه های داخلی دمای بدن و عرق را افزایش می دهد در حالی که لایه بیرونی آن فوق العاده جذب می شود به طوری که شما در داخل داخل عرق می کنید و در خارج خشک می شود. برای نتایج بهتر، حتی اگر شما ورزش نکنید، هر روز آنها را می پوشید، بیشتر از نتیجه بهتر شما استفاده می کنید. ما پیشنهاد می کنیم که پوشیدن باید با رژیم سالم و هیدراتاسیون خوب تکمیل شود
با افزایش دمای به شکل بدن می افزاید.
سوتین هات شیپر شکل دهنده های شگفت انگیز لباس شیک نوتکس شگفت انگیز است که به شما در از دست دادن وزن بدون تاثیر بر روال روزانه شما کمک خواهد کرد.
این کار از طریق افزایش دمای هسته بدن انجام می شود. نگه داشتن بدن شما گرم، باعث عرق بدن شما و در نهایت منجر به کاهش وزن می شود
شکل دهنده های داغ در برداشتن چربی بیش از حد از قسمت های مختلف بدن مانند شکم، کمر، ران، باسن و غیره موثر است.

نیم تنه هات شیپر درجه یک اصل

کنترل شرکت برای حفظ لاغر - شکل برای زنان کنترل قلب بی طرف است، باعث القاء و skinnerier و باریک تجدید نظر در هنگام پوشیدن آن. این بدنسازی برای خانم های سکسی با دوام است، حاوی عناصر نایلون و اسپندکس است که بدن را احیا می کند و دارای یک طراحی سازگار با سایز مناسب و راحت است که می توان آن را پوشید و حذف کرد.
✅Premium Fabrics - سوتین لاغری بدن شکل دهنده برای ساخت و ساز با کیفیت زنان با استفاده از 90٪ نایلون و 10٪ مواد Spandex سبک با دوام است. بدنسازی بدن زنان به خوبی برای زنانی که از اندازه های مختلف متناسب هستند، به خوبی شسته می شود و در صورتی که از آن استفاده می شود، به طور صحیح در دسترس نیست.
✅ فرم بدن شما را تغییر دهید - این فرم بدن بدون درز برای زنان این است که دو برابر و کمر سینچر و کاهش چربی شکم. تنفس، مقرون به صرفه و مناسب است که از جمع شدن یا نورد جلوگیری شود.
✅Lift Breast & Open Butt✅ - این لباس زیر لباس زنانه را می توان به آسانی برداشت و خاموش کرد، بسیار راحت است که بدون هیچ خجالتی به تنهایی در حمام می آید.
✅ راحت به پوشیدن هر روز - احساس آرامش بخش و راحت شما را قادر می سازد آن را در بدن خود را برای مدت زمان طولانی در احزاب و حتی برای تمام شب. این یک شکل بدن صاف و ملایم است و باعث می شود شما واقعا باریک باشید

مزایا و معایب سوتین لاغری



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

تاپ هات شیپر جزو برترین برند های لباس لاغری می باشد

تاپ هات شیپر زیر لایه ای مهم در زیر لباس شما ایجاد می کند. آنها لایه ای از محافظت را ارائه می دهند. عرق شما قبل از برخورد با پارچه های گرانبهای شما به آنها ضربه می زند و به لباس هایی کمک می کند که به اندازه معمول لباس هایشان را بپوشند. و در طول تابستان؟ یک ضرورت مطلق. ممکن است پوشیدن لایه های بیشتر در هنگام گرم بودن خنثی باشد ، بلکه این اولین دفاع شما در برابر لکه های عرق نیست بلکه رکابی هات شیپر که رطوبت آن از پوست شما دور است ، می تواند شما را خنک تر کند. هرچه نیازهای شما باشد ، زیرپایی برای شما وجود دارد. یک تعدادی از بهترین هاش اینجاست.

خوب ، اکنون تابستان است ، و خیلی زود ما قصد داریم دیدن لباس زیر بچه ها را ببینیم که آیا می خواهیم یا نه. هنگام گرم شدن در خارج ، می بینید که لایه های بیرونی خاموش می شوند و گاهی اوقات حتی کسی را مشاهده می کنید که یک تاپ لاغری هات شپیر سفید یا مخزن سفید در بالای شهر می پوشاند. آخر هفته گذشته من به عنوان بخشی از یک جشن عروسی در آتش سوزی بودم و حداقل زیر یک کفش او را ملاقات کردم.

بنابراین ، همه شما مطمئناً تعجب می کنید ، خط بین "رکابی لاغری هات شیپر " و "پیراهنی که گاهی اوقات زیر پیراهن های دیگر می پوشید" کجاست و گزینه ها چیست؟

نترسید. ما همه موارد ضروری پیراهن را در یک پست کوتاه برای شما قرار داده ایم.

بنابراین یک نوشیدنی سرد بگیرید و آماده کنید تا همه چیزهایی را که نیاز به دانستن پیراهن زیر یک مرد دارید بیاموزید

تاریخ و خاستگاه: لباس زیر از کجاست؟

اعطای اعتبار اولیه به زیرپوش غیرممکن است.

رکابی لاغری هات شیپر

در جایی در تاریخ اولیه بشر ما ، کسی احتمالاً تصمیم گرفته است یک لایه نازک را در زیر بقیه لباسهای خود بچشد تا عرق خیس شود. این یک زیرپوش بود.

سربازان رومی مطمئناً آنها را به شکل تكنیك های بسیار نازك و نازك كه زیر پارچه و زره های سنگین تر پوشیده بودند ، می پوشیدند.

اما اگر می خواهیم در موردتاپ لاغری هات شیپرز مدرن صحبت کنیم ، ما به دنبال تحول "لباس اتحادیه" هستیم. احتمالاً شما آن لباسهای یک تکه را در کارتونها و فیلمهای قدیمی دیده اید - آنها "جانهای بلند" سبک هستند با طناب های باسن در پشت که باعث شوخی های بسیار خوب توالت می شود.

تاپ لاغری در اواخر قرن نوزدهم به عنوان بخشی از جنبش گسترده "اصلاح لباس" ظاهر شد ، که سعی در استفاده از دانش و تولید مدرن و دانش های علمی در لباس های مدرن آن زمان در تلاش برای ارزان تر و راحت تر ساختن آنها داشت. بیشتر اصلاحات لباس در حوزه مد خانم ها اتفاق افتاد ، اما این اولین بار بود که تولید کنندگان و تبلیغ کنندگان واقعاً شروع به فواید مزایای استفاده از لایه زیر لایه برای مردان کردند.

بسیاری از استدلالهای اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در حقیقت درست بر روی این علامت قرار داشتند. ما هنوز هم به همان دلایلی که مردان ویکتوریایی پوشیدن جون های طولانی خود را پوشیده بودندتاپ بلند هات شیپر می پوشند: آنها لباس و پارگی را بر روی لایه های بالای آنها ذخیره می کنند و مدت ها بعد می توان از آن استفاده کرد که یک پوشاک مرئی بسیار لکه دار یا پوشیده برای عموم در نظر گرفته می شود. نمایش دادن.

جنس تاپ بلند هات شیپر از نئوتکس 2 لایه میباشد



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

آشنایی با تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر

تابستان در نیمکره شمالی به بهترین وجه می تواند توصیف شود ، اما اطمینان چند وجود دارد. یکی از مواردی که می توانید از پکیج لاغری هات شیپر استفاده کنید ، این است که حداقل یک هفته وجود دارد که در طی آن شما با فریفتن از عدم وجود تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر  با کیفیت در کمد لباس خود ، فریزر سوپر مارکت را به خانه دوم خود می خوانید و تا پنج شنبه از کل سهام خود خیس شده اید.

شاید ، پس از آن ، شما دوست دارید لحظه ای بخواهید تا با دور هماهنگی ما با هفت سبک پیراهن مدرن مردانه ، که همه مردهای خوش پوش باید این فصل را در نظر بگیرند ، آشنا شوید.

از انواع کتانی برای بلوک های آگاه از تعریق بیت های خود ، گرفته تا نسخه های چاپ شده همه جانبه برای کمد لباس ، کمد لباس های بی پروا تر در آنجا. اینجا تابستان طولانی و داغ است.

خبر خوب: برای جدا کردن کتانی لازم نیست شما صاحب یک قایق بادبانی و برخی کفش های قایق شوید - اگرچه این امر هیچ آسیبی به بار نمی آورد. نکته اصلی این پارچه ، عدم ارتباط بیش از حد توسط انجمن های با پدران مرفه است که شلوار ساخته شده از مواد را می پوشند تا به پشت عرشه برگردند. در عوض ، توجه داشته باشید که پیراهن های ساخته شده از پارچه کتانی (یا مخلوط پارچه پنبه ای) باعث می شود که در طول ماه های گرم داغ تر به نظر برسید و احساس خنک کنید.

ملحفه های سبک ، تنفس و سریع خشک می شوند که از مردان نجات دهنده و در معرض گرمای بیش از حد و تعریق زیاد است. هم طراحان و هم خیابان بلند گزینه های قدرتمندی را ارائه می دهند ، که همه آنها را می توان نسبتاً بدون دردسر طراحی کرد ، زیرا به طور معمول در سایه های کم کلید و خنثی قرار دارند.

تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر

برای به حداکثر رساندن تطبیق پذیری ، سبکی را با رنگ سفید ، سنگی یا بژ انتخاب کنید. این رنگ ها را می توان در زیر پرتوهای سبک وزن در نیروی دریایی ، خاکستری یا خاکی برای یک ظاهر تیز و هوشمندانه گاه به گاه برش داد.

به همین ترتیب ، تیم آخرت شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر کتانی به راحتی به تنهایی با شلوار جین یا چینی در آخر هفته. یا می توانید با یک تاپ وشلوارک هات شیپر جیبی مناسب برای لباس های تعطیل در محل جفت شوید که نشان می دهد کمی بیشتر از سایر همسرانتان به فکر خود انداخته اید.

یک تیشرت با رنگ بلوک ، چه در سایه اولیه چشمگیر و چه در حالت پاستیل بدون دردسر ، ساده ترین راه برای آزمایش رنگهای مختلف است ، یک نقطه تفاوت را به یک ظاهر اضافه کنید و یک لباس را با هم گره بزنید.

مگر اینکه سریع با پول نقد خود بازی کنید و یا تمیز کننده خشک را با شماره گیری سریع ندارید ، سرمایه گذاری در اسامی بلیط های بزرگ برای هر سایه ای که ممکن است لکه ای ایجاد کند وجود دارد. در عوض ، به خیابان بلند بروید که در آن امثال Uniqlo ، H&M و Marks & Spencer نمونه هایی از فناوری بسته بندی هستند که به شما کمک می کند تا در تمام تابستان شکل و رنگ خود را حفظ کنند.

در انتهای دیگر این مقیاس ، برچسب هایی مانند Sunspel و James James perse تی شرت برتر را تعریف کرده اند و آن را در کت های مجلل ، فوق العاده نرم پیما و جزایر دریایی تولید می کنند که شایسته به قیمت بالاتر آنها هستند.

شلوارک و تاپ هات شیپر  بافتنی کمی لباس پوشیده تر از گردن متوسط ​​خدمه پنبه ای شماست که برای عادلانه بودن ، ریشه های آن در لباس زیر است. یک گره با کیفیت برتر از اسب بخار کمد لباس استفاده می کند.

طراحی شده برای ارائه عایق اضافی بدون احساس حجیم ، بیشتر از پارچه های بافندگی و در عین حال تنفس بافنده ساخته شده است. این تیشرت افزودنی ، تی شرت بافتنی را به گزینه ای ایده آل برای پوشیدن لباس های شلوار مناسب و یا خوش تیپ کردن یک جفت شلوارک کوتاه براق تبدیل می کند.

در جای دیگر ، مارک های ورزشی تجهیزات ورزشی خود را از پارچه های افزایش دهنده عملکرد گره می زنند ، زیرا ساخت و ساز یکپارچه مانع از قرار گرفتن در محفظه می شود و دامنه حرکتی بیشتری را ارائه می دهد.

معرفی پکیج لاغری هات شیپر برای تمام افراد



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

خرید اینترنتی گن لاغری کاسمارا اصل در کرج و شهر های بزرگ

بسیاری ازگن لاغری مردانه کاسمارا کاندیشنر برای کاهش وزن از مواد لاتکس ساخته شده است، زیرا راحت، راحت و موثر برای شکل دادن به کمر است. متاسفانه، لاتکس یک حساسیت معمول است. این کرست کمر کوتاه زنانه از Squeem زنان را فراهم می کند که به مواد لاتکس حساسیت دارند و جایگزین با کیفیت غیر لاتکس هستند. گن لاغری کاسمارا از ترکیبی از مواد پلی استر، الاستان و پلی آمید و همچنین با استخراج فولاد داخلی استفاده می کند تا شما را با همان فشرده سازی بالا به عنوان مربیان کمر لاتکس ارائه دهد.

این شکل دهنده دور کمر به دقت طراحی شده است تا هر دو راحت و عملی باشد انجماد فولاد انعطاف پذیر است و پارچه آن سبک و نرم است.خرید گن لاغری کاسمارا باعث می شود که شما به سرعت و کارآمد برای تسریع کاهش وزن سریع تر عمل کنید، اما پارچه آن تنفس است و طراحی شده است که شما را خنک نگه می دارد و از بو شدن جلوگیری می کند. همراه با سرعت بخشیدن به کاهش وزن، این کرست کمر شما را شکل می دهد تا زمانی که آن را بپوشید، فورا باریک تر نگاه کنید. شکل دهنده دور کمر برای پوشیدن به صورت روزمره یا در طول تمرینات طراحی شده است.

این گروه تمرین از ان چری کمر و کمر شما را کاهش می دهد و به شما کمک می کند وزن خود را به راحتی مانند یک گن لاغری کاسمارا اصل شانه کم وزن، اما بسیار راحت تر و همه کاره تر از معمول ترین کرست. این گروه دارای یک هسته لاتکس با فشرده سازی بالا است که فورا از کمر شما به طور متوسط ​​یک تا سه اینچ لمس می شود، در حالی که باعث تحریک فعالیت حرارتی می شود که موجب می شود شما با فشار کمتر و پوند سریعتر با کمترین تلاش، پوسیدگی پیدا کنید.

گن لاغری کاسمارا اصلخرید اینترنتی گن لاغری کاسمارا:

به جای بسته شدن با قلاب و چشم، این باند تمرین ویژگی دو لایه پوشش Velcro است که به راحتی در هنگام دو طرف خود را با هم بکشید. این سیستم آسان و راحت بستن اجازه می دهد تا بلافاصله گروه خود را بدون توجه به جایی که شما بدون نیاز به نگرانی در مورد تلاش برای بستن قلاب و چشم بند کرست. ساخت لاتکس نرم و باریک نوار و همچنین کمک به شما در حفظ راحتی و تحرک در طول تمرین خود را بهبود می بخشد.

 گن مردانه کاسمارا طراحی شده برای پوشیده شدن به طور روزانه و یا در طول تمرین، این مربی دور کمر بسیار متنوع است. فعال سازی حرارتی آن حساس است و باعث می شود که شما در طول ورزش های شدید و فعالیت های روزمره عادت بیشتری داشته باشید. نیازی نیست که این کرست زرق و برق دار را پنهان کنید قبل از رفتن به خانه برای تمرین صبحانه خود؛ سری رنگ های روشن آن به بهترین نحو در ورزشگاه به سر می آید. حتی اگر شما انتخاب کنید که لباس زیر لباس خود را برای پوشیدن لباس روزانه بپوشید، صورتی و سیاه آن مطمئنا چشم انداز قرار دادن آن را در صبح کمی روشن تر می کند.

این مربی ساده و موثر کمر ویژگی های انعطاف پذیر فولاد است که بلافاصله کمر خود را به شکل قرص و هسته لاتکس است که به شما کمک می کند عرق بیشتر و کاهش دسته های عشق و شکم چربی سریع تر مجسمه سازی. این است که برای هدف قرار دادن مناطق مشکل در اطراف midishection خود را برای کمک به شما از دست دادن چربی که در آن شما می خواهید ساخته شده است. به عنوان یک پاداش، مربی دور کمر نشسته زیر کمربند خود و بلند می شود سینه های خود را به کمک به ظاهر یک ساعت کلاسیک شکل.

گن لاغری زنانه بند دار و عملکرد آن



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()