نوشته شده توسط : mehran

تاپ هات شیپر با کیفیت مرغوب و عالی را از ما بخواهید

تاپ هات شیپر کمین نوعی پیرا هنی است که با پوشاندن سر برای پوشاندن قسمت بالای بدن پوشیده می شود. تی شرت معمولاً بدون جیب و بدون جیب ، گردن گرد و آستین کوتاه است. در مورد آستین ها ، طول آنها بین شانه و آرنج است. پیراهنی که آستین های آن از آرنج عبور می کند ، به پیراهن آستین بلند گفته می شود. تیشرت معمولاً از پنبه ، پلی استر یا مخلوطی از هر دو ساخته می شود. تی شرت را می توان با نوشتن و / یا تصاویر تزئین کرد ، و همچنین می تواند برای تبلیغات استفاده شود.

مد در تی شرت شامل زن و مرد است و شامل همه سنین است. این تی شرت به دلیل مقاومت در برابر خورشید و مناسب بودن آن برای رکابی هات شیپر مختلف مشخص می شود و همین امر باعث محبوبیت آن می شود ، اما معمولا جوانان به دلیل مد آن را می پذیرند.

در ابتدا تی شرت به عنوان یک پیراهن داخلی پوشیده می شد ، اما اکنون معمولاً به عنوان یک پوشاک بیرونی پوشیده می شود.

بازار پوشاک شامل هر چیزی است که پوشیده می شود پارچه ها دوخته می شوند و سپس دوخته می شوند ، یا از راه های دیگری به لباس تبدیل می شوند. بازار لباس شامل اشکال مختلفی است: دامن ، پیراهن ، شلوار یا شلوار ، لباس زیر زنانه ، کت ، لباس زیر پنبه ، دستکش ، ژاکت ، لباس شنا ، جوراب و بسیاری از لباس های ساخته شده از بازار.

اگرچه لباسهای محافظتی مانند لباس آتش نشانان ، خلبانان ، لباس حشره کش و علف کش و لباس رزمنده در مزرعه پوشیده می شوند ، اما بیشتر از آنچه در بازار پوشاک است از بازار صنعتی در نظر گرفته می شوند.

از زمان های قدیم ، پوشاک درست مانند سایر ضروریات زندگی ، مانند غذا ، مسکن و ... برای انسان یک ضرورت بوده است. تاریخچه لباس در سالهای اخیر به مد و دنیای طراحی مد مربوط شده است.

در ابتدا نیاز به تاپ لاغری هات شیپر مربوط به نیاز به محافظت در برابر شرایط آب و هوایی مانند سرما و گرما بود. لباس از پوست حیوانات ، پشم ، خز و پرها گرفته تا لباسهای بافتنی و بافته شده تکامل یافته است. انقلاب صنعتی تأثیر زیادی در توسعه و تنوع آن داشته است.

رکابی لاغری هات شیپر کارکردهای زیادی داشت ، در ابتدا لباس برای محافظت بود اما فراتر از این بود که ابعاد فرهنگی ، روانشناختی و اجتماعی دیگری به خود بگیرد.
محافظت و پیشگیری
لباس ژاپنی برای محافظت از باران

یکی از نقش های اصلی پوشاک محافظت از بدن انسان در برابر شرایط آب و هوایی است که به آن آسیب می رساند:

سرما: موادی که در صنعت پوشاک مانند پارچه و سایر موارد استفاده می شود ، پوست را از سرما محافظت می کند و گرمای تولید شده توسط بدن را از نشت در امان نگه می دارد.
نور خورشید: با مسدود کردن اشعه مادون قرمز و ماوراء بنفش ، لباس از پوست در برابر سوختگی و سایر آسیب ها محافظت می کند. برای کاهش گرما ، لباس های با رنگ روشن بیشتر پرتوهای را معکوس می کنند.
باران و برف: تاپ لاغری هات شیپرز ضد باران از ورود آب به بدن جلوگیری می کند ، که بدن را خنک می کند و باعث کاهش دمای آن می شود.

تاپ بلند هات شیپربرخی تاپ بلند هات شیپر بدن را از شر بوی بد خلاص می کند. نقش محافظ برجسته در استفاده از لباس برجسته است. علاوه بر موارد فوق ، برخی از لباس ها به یک نقش غیرقابل جبران ، مانند پیش بند (برای پزشکان ، دانشجویان ، سرآشپزها و سایر موارد) تبدیل شده اند. لباس کار مانند ژاکت مکانیکی است. محافظت فراتر از جنبه پیشگیری از خطر نیز شامل بهداشت و عقیم سازی (مانند دستکش) است.

لباس نیز در حفظ نجابت و ادبیات نقش دارد. بسیاری از جوامع نمایش بعضی از قسمت های بدن به خصوص دستگاه تناسلی را نمی پذیرند.
اختلاف و برانگیختگی جنسی

برخی از انواع لباس ها به منظور تحریک برخی از زیبایی های بدن به ویژه برای خانم ها با هدف تحریک دیگر آماده شده اند.
ظاهر را تغییر دهید
علاوه بر رنگ تاپ لاغری و شکل هایی که بر پوشنده پوشیده می شود ، برخی از لباس ها در تغییر شکل بدن نقش دارند ، مانند کار برای نشان دادن شانه های پهن یا سایز بزرگتر برای قفسه سینه یا باریک شدن بخشی از بدن و دیگران.

راهنماهای جامعه

بیشتر اوقات ، لباس درباره اطلاعاتی درباره فرد پوشنده اطلاعات می دهد ، از جمله وضعیت اقتصادی وی و اینکه در کدام طبقه اجتماعی به حرفه خود تعلق دارد (پلیس ، آشپز و ...).

همچنین تصویری از وضعیت روانی ، مانند غم و اندوه (با پوشیدن سیاه برای سوگواری مردگان) یا سفید (برای نشان دادن شادی) به شما می دهد. حمل برخی نمادها همچنین نشانگر نگرشهای سیاسی است (مانند حمل نمادها با رنگ خاص).
کاربردهای ویژه
انواع لباس وجود دارد که برای موارد خاص استفاده می شود. به عنوان مثال ، منامه فقط هنگام خواب استفاده می شود ، زیرا بیشتر رانندگان موتور سیکلت کاپشن های چرمی می پوشند ، و به طور کلی برای ورزش ، شنا کردن خودشان است.

رکابی لاغری هات شیپر با کیفیت مطلوب

مرکز پخش گن ساعت شنی اصلی



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

نیم تنه لاغری هات شیپر یا سوتین هات شیپر برای لاغری سینه و فرم دادن به آن

پوشیدن مزایای سوتین هات شیپر و عوارض جانبی آن در سینه بند هندی یک پوششی است که خانم ها برای نگه داشتن سایز سینه ها به آن می پوشند. مانند لباس زیر ، نیم تنه لاغری هات شیپر نیز زیر لباس مهم است که بدون آن جا مناسب لباس نیست. در مقاله امروز با مزایای پوشیدن سوتین و مضرات پوشیدن سوتین آشنا می شوید.

زنان در راه رفتن ، پیاده روی ، دویدن و ورزش و غیره با پوشیدن سینه بند با مشکل روبرو نمی شوند. هدف اصلی پوشیدن سینه بند پشتیبانی از سینه ها است ، بنابراین خانمها باید متناسب با اندازه سینه خود سینه بند اندازه مناسب را انتخاب کنند.

این بازیگر فیلم جدید یا پیر است ، چه خوب چهره خود را حفظ می کند. هرچه لباسی بپوشد همیشه روی بدن او متناسب است. از این گذشته ، آنها چه کاری انجام می دهند تا تناسب اندام آنها همیشه باقی بماند. این نوع افکار نه تنها در ذهن من بلکه در ذهن هر زن و دختر نیز وجود دارد. من یک راه حل برای این نوع مشکل پیدا کرده ام و قصد دارم به شما بگویم.

پوشیدن مزایای سینه بند و عوارض جانبی آن در سینه بند هندی یک پوششی است که خانم ها برای نگه داشتن سایز سوتین لاغری به آن می پوشند. مانند لباس زیر ، سینه بند نیز زیر لباس مهم است که بدون آن جا مناسب لباس نیست. در مقاله امروز با مزایای پوشیدن سوتین و مضرات پوشیدن سوتین آشنا می شوید.

دلیل پوشیدن سینه بند اشتباه-

در هندوستان ، آیا در کشورهای دیگر دیده شده است که خانم ها هنگام خرید لباس زیر بسیار گاه به گاه هستند. بیشتر خانمها به دلیل شرم یا خیلی عجولانه ، اندازه اشتباه زیر لباسهای شناخته شده را می خرند. اگر همین اشتباه را می کنید پس بهتر است این کار را نکنید.

سینه بند 24 سال پیش ساخته شده -
سینه بند 24 سال پیش طراحی شده بود ، اما در آن زمان دختران از پوشیدن سینه بند متنفر بودند. دختران در آن زمان سینه بند را خوب نمی دانستند و آنها می گفتند سینه بند بدن را آب می کند ، اما به تدریج دختران عصبانی شدند و شروع به پوشیدن آن کردند. تصور می شود سینه بند فرانسوی شکل کوتاهی از کلمه "برنجی" است و این کلمه به معنی قسمت بالایی بدن است.

سوتین لاغری هات شیپر موردن ساخته شده در فرانسه
برای اولین بار سینه بند موردن در فرانسه ساخته شده و برای اولین بار ساخته شده و به دو قطعه بریده شده و در وسط تاشو می خورد. در آن زمان سینه بند شکسته شد و Bra نامید. چه کسی اولین بار سینه بند را ساخت و چگونه ساخته شد ، نمی توان گفت ، اما گفته می شود که اولین بار سینه بند در خود فرانسه اختراع شد. (سینه بند Bandiu مخصوص دختران است)

نیم تنه لاغری هات شیپرمعاینه صحیح باند - بیشتر خانمها با عجله می بینند که اندازه مناسب و مناسب اندازه سینه بند است ، اما آیا تا به حال به باند موجود در آن توجه می کنند ، که برای پشتیبانی از اندازه فنجان 90٪ کار می کند. اگر باند شل باشد ، در پستان شما هیچ گونه اتصالی وجود نخواهد داشت. سینه ها در حال چرخش دیده می شوند ، بنابراین هنگام خرید سینه بند توجه کنید.

مزایای پوشیدن سینه بند - مزایای سلامتی برای پوشیدن سینه بند

مزایای پوشیدن سینه بند این است که سینه ها شل نمی شوند - مزایای پوشیدن سینه بند باعث کاهش افتادگی سینه می شود
با گذشت زمان و سن ، سینه زنان سست می شود. با سست شدن سینه ها ، شروع به حلق آویز شدن می کنند و اندازه آنها بدتر می شود. هرچه اندازه سینه ها بزرگتر باشد ، احتمال شل شدن آنها بیشتر می شود. در فرانسه ، مطالعه لباس سینه بند برای مدت طولانی نشان داد که پوشیدن سینه بند سینه ها را پشتیبانی می کند ، تا شل نشود.

مزایای پوشیدن سینه بند ورزشی برای احساس راحتی - مزایای پوشیدن سینه بند به زبان هندی راحت است
این نوع سینه بند همچنین سینه بند اسپرت است که سایز سینه ها را به درستی نگه می دارد و همچنین بسیار راحت است. با پوشیدن این سینه بندها ، بدون هیچ مشکلی می توانید به راحتی ورزش ، کاردیو ، طناب پریدن و غیره را انجام دهید.

مزایای پوشیدن سینه بند برای کاهش درد پستان - پوشیدن مزایای سینه بند باعث کاهش درد پستان می شود
پوشیدن سینه بند (سینه بند ورزشی) از عضلات سینه ها پشتیبانی می کند ، که باعث کاهش درد در سینه ها پس از ورزش می شود. اگر بعد از ورزش از درد در سینه شکایت دارید ، پس پوشیدن سینه بند ورزشی مفید است ، بنابراین شما هیچ مشکلی در ورزش ندارید و همچنین در سینه درد ندارید.

مزایای پوشیدن سینه بند: مادرا درست است - مزایای پوشیدن سینه بند باعث بهبود وضع حمل می شود
پوشیدن سینه بند ، وضعیت شما را کامل می کند. با نشستن و راه رفتن در وضعیت خوبی ، زنان مجبور نیستند با مشکلات درد بدن ، کمردرد و کمردرد روبرو شوند.

خرید سوتین لاغری اصل با کم ترین هزینه

پوشیدن گن ساعت شنی لاتکس اصل برای فرم دادن به بدن



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

خرید کمربند لاغری هات شیپر از فروشگاه های اینترنتی

هر کمربند هات شیپر قسمت منفی بدن را جدا کرده و دمای آن را بالا می برد ، جریان خون را تسریع می کند و روند توزیع چربی را آغاز می کند.

در هنگام استفاده از تمرین و رژیم غذایی فعال ، تسمه برای کاهش وزن موثر است. سپس کار او تأثیر فعالیتهای اصلی خود را در منطقه ای که او فعالیت می کند ، افزایش می دهد.

قرار گرفتن در معرض حرارتی همچنین به از بین بردن مایعات اضافی در بدن کمک می کند ، که این امر اثر مفیدی بر روی باسن دارد.
نتیجه استفاده

هنگام پوشیدن کمربند لاغری هات شیپر ، تمام عضلات کمر تحریک می شوند. به دلیل تب و فعالیت ، رگ های خونی سریعتر کار می کنند. بنابراین ، عناصر غذایی لازم برای ماهیچه ها کافی نیست.

به منظور تکمیل منابع خود ، آنها اجزای چربی ها را در مجاورت خود قرار می دهند و آنها را به اجزای تقسیم می کنند. در نتیجه ، ورزش و تمرین مداوم باعث از بین رفتن چربی بدن و از بین رفتن تدریجی کمر خواهد شد.

مزیت بزرگ چنین دستگاه هایی امکان استفاده از هر مدل در هر زمان است. بسیاری از آنها توانایی پوشیدن کمربند هات بلت ایمنی در ساعات کاری را دارند که این امر باعث افزایش کارآیی وقت گذرانی ، که در حال حاضر فاقد آن است ، می شود.

اغلب سؤالاتی در مورد چگونگی آسیب کمربند کاهش وزن وجود دارد. چنین دستگاه هایی دارای اشکالات و موارد منع مصرف هستند.

یکی دیگر از اشکالات اساسی الزام افزایش بهداشت در هنگام پوشیدن کمربند است. این امر باعث افزایش عرق شدن می شود و چنین محیط مرطوب و گرم منجر به رشد میکروارگانیسم های مضر می شود.

روشهای بهداشتی ناکافی می تواند منجر به بثورات پوشک ، تحریک و بثورات پوستی شود. بنابراین ، شما باید مرتباً دوش بگیرید ، یا حداقل کمر و شکم را با دستمال مرطوب مرطوب کنید.

با این حال ، این روش فقط یک روش موقت است. در هر صورت ، شما باید حداقل دو بار در روز دوش بگیرید تا پوستتان تمیز شود.

اگر فرد باید هرچه سریعتر چند پوند اضافی را از دست بدهد ، بهتر است قرصهای خطرناک را برای این منظور بلع نکنید بلکه از یک بند کرست مخصوص استفاده کنید. فوراً همه موارد غیر ضروری را بدون عوارض جانبی برطرف می کند.

ماساژ

این نوع کمربند هات بلت با یک باند قابل تنظیم برای هر ست و یک دستگاه ماساژ یکپارچه ارائه می شود.

دستگاه با غلطک های مخصوصی که با نیروی اعمال شده به دور بدن می چرخند ، منطقه را ماساژ می دهد.

به همان روش ماساژ منظم که توسط یک متخصص انجام می شود ، باعث کاهش وزن می شود. بر تمام قسمت های شکم ، طرفین ، پشت و مطبوعات تأثیر می گذارد.

کمربند هات بلت

از فشار ، گردش خون بهبود می یابد و چربی سوزی در ناحیه مشکل شروع می شود. این کمربند راحت است که در خانه ، مستقیم یا به سادگی در اوقات فراغت بپوشید.
نئوپرن حرارتی

نئوپرن در عین حال که در هوا غیرقابل نفوذ است ، دارای ساختار متخلخل سبک است. مواد الاستیک اما بسیار بادوام است.

این بانداژ محکم در بدن قرار می گیرد ، آن را محکم کرده و به دلیل عدم تهویه اثر گرم کردن ایجاد می کند.

در صورت افزایش تعریق ، بدن آب را از دست می دهد و مقداری چربی بدن از بین می رود.

چنین خرید کمربندهات شیپر در زیر لباس بسیار نازک و تقریبا نامرئی هستند. بنابراین ، آنها می توانند در هر زمان و حتی در حین کار پوشیده شوند. فقط این نکته را باید در نظر گرفت که باعث تعریق فعال می شود و در هنگام پوشیدن به بهداشت بیشتری احتیاج دارد.

پوشیدن چنین کمربند لاغری هات بلت به طور مستقیم در طول آموزش موثرترین است. در این حالت ، به دلیل افزایش حجم کار ، کار وی به میزان قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

این نوع خرید کمربند لاغری هات شیپر مجهز به دماسنج کننده های مخصوص است که به دلیل کار خود باعث افزایش دمای بدن در اطراف بانداژ می شوند.

عنصر گرمایش نصب شده بسته به پیکربندی از باتری یا شبکه تغذیه می شود.

یک سنسور دما در طراحی یکپارچه شده است. این کار باعث می شود تا گرمایش تنظیم شود. این کار هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی انجام می شود. تنظیم دستی به شما امکان می دهد عملکرد کمربند لاغری را در دمای راحت تنظیم کرده و در حالی که به آن عادت کرده اید ، آن را افزایش دهید.

برنامه باید به طور همزمان حدود 10-15 دقیقه طول بکشد. در عین حال ، می توان چندین بار در روز استفاده کرد.

تسمه های تحریک کننده ماده گسترده ای هستند که وسیله خاصی به آن وصل شده است.

این دستگاه میکروپولس هایی را ایجاد می کند که بر روی عضلات تأثیر گذاشته و تحریک می شوند. آنها از انقباض عضلات شکمی هنگام ورزش تقلید می کنند.


کمربند هات شیپر برای لاغری؛فرم دادن و بالا بردن اعتماد به نفس عالی می باشد



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

همه چیز درباره پکیج لاغری هات شیپر با بهترین کیفیت

چگونه لباس های پیراهن را با شلوار بپوشید ، و به نظر می رسد خیلی مرسوم!

گاهی اوقات ، انواع و اقسام روندهای غیر منتظره به ما می دهد! یک نمونه  پکیج لاغری هات شیپر  پیراهن با شلوار است که روندی است که در حال حاضر منفجر می شود. در واقع پوشیدن لباس پیراهن با شلوار بسیار جالب به نظر می رسد ، فقط باید بدانید که چگونه آنها را به درستی لایه بندی کنید. برای کمک به شما ، 10 عکس به سبک خیابان جمع کردم تا به شما نشان دهم که چگونه تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر را با شلوار بپوشید.

بنابراین نکات یک ظاهر طراحی شده برای دانستن چیست؟ سعی کنید شلوارهایی را انتخاب کنید که جزئیات زیادی نداشته باشد ، مانند حلقه های کمربند یا جیب و غیره. علاوه بر آن ، لباس پیراهن هایی را انتخاب کنید که حجم زیادی ندارند ، یک شبح ساده به بهترین وجه برای چنین ظاهری کار می کند.

حال به زیر نگاهی بیندازید ، و ببینید که چگونه لباس پیراهن را با شلوار بپوشید تا در روند مناسب قرار بگیرد!

بدون جدا کردن لباس او روند کار را روی یک جفت تاپ و شلوارک هات شیپر جین نشان می دهد ، که ممکن است بخواهید به منظور کپی کردن جفت مورد علاقه خود یاد بگیرید.

در این وب اضافی ، رامینتا چگونگی کپی شلوارهایی را که دارای دارت هستند به جای یک یوغ عقب توضیح می دهد. مراحل اصلی برای ایجاد الگوی شلوار همان است که در مقاله Threads Raminta وجود دارد. وقتی اصول اولیه مالیدن الگوی شلوار جین را بدانید (به موضوعات شماره 180 مراجعه کنید) می توانید به سبک های مختلف بروید.

نکته های مد به علاوه اندازه: چگونه بهترین شلوار را با پا بپوشید

به من اعتماد کن ، می دانم که چطور است که به آینه نگاه کنیم و فکر کنم "حالا چی؟" پوشیدن یک روز به سبک مشابه در روز و روزهای بیرون می تواند کمی خسته کننده باشد ، به خصوص وقتی احساس می کنید شکل بدن شما را از پوشیدن ظاهری که عاشق همه افراد هستید محدود می کند. واقعیت این است که هیچ چیز شما را از لرزیدن به آن ظاهر پاهای پهن که شما در حال مرگ برای امتحان کردن بودید بازمی دارد - به جز شاید ناامنی های خود شما. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این یک سبک است که برای همه عالی به نظر می رسد - مهم نیست شکل. برای چند نکته بخوانید که چگونه می توانید آن شلوار پهن را برای منحنی های خود کار کنید و افق مد خود را در هر زمان گسترده تر کنید.

تاپ و شلوارک هات شیپر

اگر تا به حال از شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر  قلع شنیده نشده اید ، آنها نوعی شلوار کار هستند که از پارچه پنبه ای محکم و سنگین ساخته شده ساخته شده و سپس با فرمولاسیون روغن / موم درمان می شوند. نتیجه آن یک شلوار است که ضد آب ، سایش و مقاوم در برابر آتش است. این شلوار در سالهای حدود 1900 برای صنعت چوب طراحی شد. آنها به زودی توسط معدنچیان ، کارگران راه آهن و سایر افراد درگیر در کارهای ناهموار و سخت محیط زیست پذیرفته شدند. آنها به دلیل زره پوش بودن مواد از این اسم ، شلوار قلع نام بردند.

وقتی اوایل امسال یک جفت شلوار جین را خریدم ، احساس کردم با یک محموله وحشتناک گناه و گناه به خانه می روم. آنها اولین شلوار جین من تا به حال خریداری شده است.

من به عنوان یک دختر مناسب ارتدکس ، دامنهایم را پوشیده ام تا زمانی که بتوانم به خاطر بسپارم. دامن نه تنها آنچه جامعه من ، به ذکر والدینم نیست ، لباس مناسب زنان می دانست. از نظر من ، شلوار نمایانگر وسوسه Sinful بود. مطمئناً ، این یک ارتباط شدید با یک لباس است ، اما یهودیت که با او بزرگ شدم در بازی کارت گناه عالی بود ، و من یک کلاهبردار مشتاق کارت در تمام زندگی ام بوده ام. بنابراین ، شجاعانه و بدون سؤال - گرچه بندرت خوشبختانه - دامن می پوشیدم.

اما اکنون من به "شلوار ، انقلاب شلوار" پیوسته ام ، نامی که یکی از دوستان من به تعداد فزاینده ای از دختران ارتدکس تصمیمی برای پوشیدن شلوارک و تاپ هات شیپر  داده است - که در میان گروه همسالان من به یک پدیده شایع تر تبدیل شده است. و هنگامی که من به انقلاب پیوستم ، نتوانستم متوقف شوم. تقریباً بلافاصله بیرون رفتم و چند جفت دیگر خریدم.

هنگامی که من به عنوان یک کودک ارتدکس مدرن بزرگ شدم ، چشمهایم را به شلوار بلند می چشاندم. دوستان من در مدرسه ، که همچنین ارتدکس مدرن بودند ، آنها را می پوشیدند. مثل هر کودکی ، من از متفاوت بودن لذت نمی بردم ، اما معتقدم که پوشیدن شلوار به سادگی "اشتباه" است و دامن ها "درست" هستند. فکر می کردم که بهتر از آنها حلاوه را دنبال می کنم. وقتی من به یک دبیرستان و سپس یک حوزه علمیه رفتم که فقط دامن های آن مجاز بود ، این مسئله برای چندین سال محو شد. وقتی مدرسه را تمام کردم و یکبار دیگر خودم را در حلقه ای از دوستان پیدا کردم که در آن پوشیدن شلوار رایج بود ، زیاد فکر نمی کردم. من دیگر از اینکه متفاوت باشم ناراحت نبودم. در واقع ، من آن را پذیرفتم. بعد از گذشت بیش از 20 سال ، پوشیدن دامن حتی به من چیزی رخ نمی داد که می توانم یا باید تغییر دهم.

خرید پکیج لاغری هات شیپر هم تخفیف دارد هم مزایای دیگر



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()