برای فرم دادن به سینه های خود از سوتین لاغری هات شیپر استفاده کنید
نوشته شده توسط : mehran

برای فرم دادن به سینه های خود از سوتین لاغری هات شیپر استفاده کنید

آزادی کامل در راحتی شلوارهای پنبه ای با لنت های پنبه ای طبیعی با طیف منحصر به فردی از پنبه الاستیک و مخلوط های اسپندکس ، بنابراین قفسه سوتین هات شیپر شما می تواند از هر زاویه و با تنفس و سازگار با محیط زیست نسیم را در خود جای دهد. همین کار در ساعات روز یا استراحت مشکلی ندارد. رنگ غنی برای زیبایی گزینه های بیشتر شما.

توپ ورزشی - راحتی پوشیدن با تمام ورزش ها

ورزش برای بسیاری از تعادل های مهم در زندگی روزمره استرس زا است. چه در سالن بدنسازی ، چه در اقیانوس و چه در خانه شما ، روش های مختلفی برای حفظ بدن وجود دارد. پوشیدن لباس مناسب ورزشی بسیار مهم است تا بدن بدون اینکه محدود به لباس ناراحت کننده باشد ، بتواند آزادانه حرکت کند.

این بچه ورزشی یک همراه خوب برای خانمها است ، زیرا تضمین می کند که سینه به طور مداوم آواز نمی خورد و در حالی که بهترین پشتیبانی را دارد. هنوز هم خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کند ، بدون اینکه استرس ورزشی روی بافت همبستگی تأثیر منفی بگذارد.

برخی از زنان در لباس زیر زنانه فروشگاه به نظر می رسد در روشن و مشبک نیم تنه لاغری هات شیپر، دیگران ترجیح می دهند متوسط ​​اما راحت است. دختران جوان رویای به بصری بزرگ سینه، و خانه در سن - بالا بردن سینه نسبتا وارد سایت شوید. با مدل های مدرن لباس زیر تمام مشکلات قابل حل است. هر نوع از سینه بند برای نوع خاصی از پاک جایی قفسه سینه که در آن می افزاید: یک گردی خوشمزه، حمایت و به شکل زیبا طراحی شده است. اما این همه "کار"، سینه بند باید مناسب شما کاملا به اندازه.

تولید کنندگان برتر از بند - انتخاب کنید که شرکت

تولید کنندگان را به ما ارائه طیف عظیمی از پستان بند از همه اشکال، اندازه ها و رنگ. اما به عنوان لباس زیر ما باید به پوشیدن هر روز از صبح تا شب، به انتخاب خود باید بسیار جدی برخورد شود.

کسانی که در خرید هستند که نمی خواهند به اتلاف وقت مطالعه برچسب ها و به دنبال مدل های با کیفیت بالا، ما ارائه می دهیم یک لیست از شرکت، به غیر از بند دوخت:

تعیین اندازه

یکی از الزامات اصلی برای سوتین لاغری اندازه مناسب آن است. اگر لباس های شسته شده است به اندازه درست نیست، قفسه سینه آن را صاف نگاه. سوتین لاغری هات شیپر، بیش از حد، تحریف شبح ساخت رقم شگفت انگیز

سوتین لاغری

چگونه برای انتخاب اندازه؟ اول از همه، شما باید بدانید که حجم بدن خود را. برای آنها، تعریف خواهد نوار اندازه گیری و چند دقیقه نیاز دارید. در صورت امکان، بهتر است به کمک استفاده شخص دیگری برای از بین بردن اقدامات است، چرا که ایده آل است که برای انجام اندازه گیری های به دست کاهش داد. اما، البته، شما می توانید اندازه گیری و خود را است.

ما نیاز به ایجاد دو اندازه گیری، و سپس مجبور به صرف برخی از محاسبات ساده است. اولین اقدام - به دور از قفسه سینه زیر سینه. اقدامات نوار یک شدت افقی به طبقه، آن را باید اتصالات تنگ می شود، فشار نیست، اما حلق آویز نیست

این نتیجه - این اولین شماره ای که شما می خواهید به خاطر داشته باشید. بر روی برچسب از سینه بند او مواجه است، نامه طراحی. در اکثر موارد، این مقدار در سانتی متر بیان می شود. به عنوان مثال، برچسب ممکن است مشخص شده - 70، 75 یا 100. این اندازه به حجم زیر سینه آن در بازه 5 سانتی متر است برابر است.

البته، نه همه زنان ارزش حجم برابر دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، ممکن است به طوری که حجم زیر سینه خواهد برابر با 73 سانتی متر باشد. چگونه به در این مورد خواهد بود؟ برای مقادیر متوسط، شما می توانید دو اندازه "همسایه"، است که، در مثال ما، 70 و 75. است و در احساسات ذهنی در طول اتصالات را انتخاب کنید راحت ترین امتحان کنید.

بعد شما باید برای تعیین اندازه از شاخص مهم دیگر - حجم فنجان. انتخاب کنید تا به یک فنجان سینه بند از این رقم، شما نیاز به معیار دیگری است. برای این کار، حرکت یک ابزار اندازه گیری کمی بالاتر، موقعیت آن را به طوری که آن را در نقطه محدب برگزار شد. ارسال این مقدار است.

در حال حاضر زمان برای انجام محاسبات ساده آن، ما نیاز به کم کردن از اندازه گیری دوم و حفظ نتیجه برای اولین بار. این تفاوت که اندازه گیری از پری از مجسمه نیم تنه است. در اوایل این رقم آمار بیان می شود، یک سینه بند قفسه سینه کوچک خریداری "بهترین من." به سینه بند سینه بزرگ مورد نیاز "پنج" و یا حتی بزرگ تر

خرید سوتین لاغری

https://www.hot-shapers.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%aa%da%a9%d8%b3/




:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: