نوشته شده توسط : mehran

خرید پکیج های لاغری هات شیپر شامل همه ی لباس های لاغری هات شیپر میشود09386932322


پکیج لاغری هات شیپر بیش از نیم قرن بر مد روزمره تسلط دارند ، بدون آن تصور کمد لباس یک شهرنشین مدرن دشوار است. هر ساله ، روندهایی که از تریبون های مد در خیابان ها ناشی می شوند ، شناسایی می شوند و برخی از داستان ها را زندگی خود دیکته می کند.

قبل از به روزرسانی کمد لباس خود ، بپرسید: موارد جدیدی که طراحان در سال 2020 به ما ارائه می دهند. امروز شما:
رنگ های مد 2020

مدرن ترین رنگ ها و چاپ ها در سال 2020 کدامند؟ در سال های اخیر ، طراحان همچنان از دموکراسی لذت می برند. پالت رنگ این فصل کاملا آرام و حتی تسکین دهنده است. روند سیاه و سفید ، سفید و خاکستری و همچنین رنگ های طبیعی آکروماتیک است.

تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر


بیرون سردتر می شود و زمانی می رسد که کفش به محبوب ترین ماده تبدیل می شود. کمد  تاپ و شلوارک هات شیپر با پارچه های نخی مسلط است و پارچه های پشمی و اکریلیک را بسیار پشت سر می گذارد. ژاکت و پیراهن های بافتنی مدت زیادی است که از دسته لباس های ورزشی خارج شده اند و هماهنگ با سبک روزمره و اداری ادغام می شوند.

پاییز و زمستان زمان تیرگی و افسردگی است ، اما طراحی رسا می تواند آرامش ذهن را برقرار کند. یک الگوی روشن روی لباس ها در رنگ های ثابت ، مجموعه روزمره شما را تکمیل می کند. اگر همه چیز در مورد زنان روشن است - طراحان هر آنچه را که درخشان و چشم نواز است به آنها ارائه می دهند و مورد مناقشه نیست ، در مردان این مسئله به طور سنتی کمی متفاوت مطرح می شود. اما نه در این فصل! شیک ترین چاپ های مردانه ، هرچیزی از انواع زنانه. این که آیا می خواهید امسال ترند باشید: یک گل رز روی یک سویشرت یا یک دسته گل روی یک کلاه گرم ، شما را به اوج روند مد ارتقا می دهد.

مهمترین چیز این است که چاپها در روند بوده و همیشه نیز ادامه خواهند داشت! حتی در فصل آینده مجبور نیستید از تی شرت ، ژاکت و ژاکت مورد علاقه خود جدا شوید زیرا آنها مد روز نیستند.

بعضی اوقات حتی محافظه کارترین خانم ها هم از یک کمد رنگ یکدست خسته می شوند. و سپس لباس هایی با چاپ یا به عبارت ساده تر ، نقوش روی پارچه به کمک می آیند. چاپ ها کمد لباس ما را متنوع تر و جالب تر می کند. مد چاپها و همچنین مد سایه ها و سبک های مختلف در حال تغییر است ، اما برخی از آنها به خصوص در بین مردم محبوب و محبوب هستند. شما احتمالاً از قبل آنها را می شناسید ، اما من فقط یادآوری می کنم.

شلوارک و تاپ و لاغری هات شیپر


الگوی مشهور الماس به نام منطقه تاریخی آرگیل اسکاتلند نامگذاری شده است. از نظر تاریخی ، آرگیل یک تزئین سنتی از طایفه کمپبل بود ، اما این چاپ فقط در قرن 20 محبوبیت خاصی پیدا کرد. این به لطف پرینگل اسکاتلند بود که شروع به تولید لباسهای بافتنی نخبه آرگیل کرد ، که پس از آن به یکی از ویژگیهای برجسته اشراف تبدیل شد. از آن زمان به بعد ، این مدل از مد نمی افتد. Argyle از الماس های مورب مورب و مربع هایی تشکیل شده است که با خطوط به صورت مورب عبور می کنند. بسیاری از طرح های رنگی با این چاپ وجود دارد. این مدل مخصوصاً برای ژاکت ، جلیقه ، کاپشن ، لباس ، روسری ، جوراب و شلوار استرچ محبوبیت دارد




زیگزاگ میسونی

زیگزاگ رنگارنگ از مشخصه های مارک تجاری ایتالیایی Missoni است. هنگامی که زوجین متاهل Ottavio و Rosita در آن زمان تجارت کوچک لباس بافتنی خود را شروع کردند ، تنها ایجاد پارچه های راه راه یا صاف در کارگاه آنها امکان پذیر بود. اما از لحظه ای که آنها ماشین گلدوزی ، الگوی زیگزاگ را خریداری کردند ، که اکنون در سراسر جهان محبوبیت یافته است. میسونی همچنین به دلیل درزهای بی عیب و نقص ، صاف و رنگ های شاد و سرزنده اش مشهور است. زیگزاگ لباس ها ، دامن ها ، تاپ ها ، چترهای چتر ، شلوار ، لباس های بافتنی و لوازم جانبی را تزئین می کند.




نقاشی با استفاده از جاده یا نشانگر اعمال می شود. با استفاده از کانتور یا نشانگر می توانید یک نقاشی واضح ترسیم کنید. این مارکرهای ویژه ای برای پارچه های روشن و تیره دارد.
خطوط اکریلیک لوله های کوچک رنگی هستند که می توان آنها را روی پارچه قرار داد. تنها چیزی که رئوس مطالب به مارکرها می دهد این است که شما باید لوله را به طور مساوی فشار دهید تا نقاشی مرتب تر شود.
قبل از استفاده از طرح ، پیراهن را روی یک سطح صاف بکشید. یک طرح را انتخاب کنید و نقاشی را با استفاده از یک مداد ساده به یک تی شرت منتقل کنید. اکنون باید آن را مشخص کنید. اگر می خواهید تصویر را نقاشی کنید ، از رنگ های اکریلیک استفاده کنید.

استنسیل برای علاقه مندان به هنر ، استنسیل عالی است. طرح روی مقوا. طراحی می تواند هر کسی باشد - کاملاً به تصور شما بستگی دارد. یادتان باشد که نقاشی باید یک تکه باشد نه تکه تکه.
استنسیل حاصل را روی تی شرت قرار دهید و کل صفحه را رنگ کنید ، سپس آن را بردارید.

تقلید کت و شلوار. یک رویکرد بسیار جالب در طراحی تی شرت ، کپی پیراهن شخصیت فیلم یا کتاب کمیک خواهد بود. به عنوان مثال ، کراوات ، دکمه ها و جیب ها را با رنگ سفید روی یک تی شرت تیره رنگ کنید.

الگوی کل شلوارک و تاپ هات شیپر یک راه حل نسبتاً جالب می تواند نقاشی ای باشد که در سراسر تی شرت کشیده شده باشد. لازم نیست یک طرف انجام شود. به عنوان مثال ، می توانید پنجه های او را در پشت و جلوی پوزه بکشید ، دم را می توان در پایین لبه تی شرت کشید.


 بهترین مارک گن ساعت شنی آنچری است که خیلی شناخته شده است



تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر باید به بهترین نحو ممکن تعرق داشته باشد



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

سفارش تاپ های رنگی هات شیپر با قیمت های متنوع و البته بسیار منطقی 09386932322


یک راه خوب برای متنوع کردن تی شرت استاندارد ، انتخاب چاپی شخصی است که به آن زندگی کاملاً جدیدی ببخشد و به شما اجازه دهد به طریقی در محل کار ، مدرسه یا ملاقات با دوستان متمایز شود. در حال حاضر ، بسیاری از تولیدکنندگان اثبات شده تی شرت های چاپی با کیفیت بالا ارائه می دهند ، اما چه الگوی خاصی را باید انتخاب کنید؟ آیا بهتر است کتیبه یا نماد خود را روی آن بگذارید یا بهتر است از آنچه که توسط مارک های بزرگ پیشنهاد شده است پیروی کنید؟ ببینید چه الگوهایی در دوره تابستان آینده محبوب می شوند.

الگوی تاپ هات شیپر - چه چیزی ارزش دارد که قبل از انتخاب چاپ خاص بدانید؟

در حالی که انتخاب الگوی چاپ موضوعی ذهنی است و با توجه به تنظیمات شخصی تعیین می شود ، چاپ به چه روشی اعمال می شود و نوع تی شرت کاملاً مهم است. اگر کاربر به دوام اهمیت می دهد ، ارزش انتخاب تی شرت هایی با چاپ فویل فلکس یا گله ای را دارد که دوام آن 500 شستشو برآورد می شود. به نوبه خود ، با انتقال حرارتی ، زیبایی بیشتر ، اما دوام بسیار پایین چاپ ، تضمین می شود. خود تی شرت باید یکنواخت و از پنبه باشد ، به طوری که الگو یا کتیبه به وضوح قابل مشاهده باشد و در برابر رطوبت یا دمای بالا مقاوم باشد.

رکابی هات شیپر چاپی روش خوبی برای تأکید بر سبک شماست و در عین حال ایده هدیه ای عالی برای هر موقعیتی است. با این حال ، اگر کاربر می خواهد چنین تی شرت سالها خدمت کند ، انتخاب یک تی شرت ساخته شده از پنبه مناسب و چاپی با دوام لازم است. وقتی نوبت به انتخاب الگوی مناسب می رسد ، آرم ها و کتیبه های یادبود از قبل آماده شده در دسترس است ، اما هیچ چیزی مانع از پیشنهاد طرح خود نمی شود. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در حال آماده سازی چاپ مناسب هستند ، بنابراین کافی است ایده خود را به نمایندگان آنها گزارش دهید.

با الگوی خود چاپ کنید یا از یک مارک معروف؟

انتخاب کتیبه یا علامت مناسب روی تی شرت مسئله مهم دیگری است و برای دوره تابستان ، تی شرت هایی به خصوص توصیه می شود که پیام مثبتی را به شما منتقل می کنند. این نشان می دهد که یک فرد معین برای آشنایان جدید باز است ، مایل به صحبت است و از چالش های جدید نمی ترسد ، این امر خصوصاً در مورد تماس های بین فردی بسیار مهم است. یک ایده خوب در اینجا شعار خود شما یا چیزی است که شخصیت شما را به خوبی برجسته کند.

با این حال ، هیچ چیز شما را از انتخاب یکی از بسیاری از طرح های معروف که منعکس کننده علایق ، علاقه ها یا کار یک شخص معین است ، منع نمی کند. شما می توانید الگوها را از مارک های معروف یا قهرمان مشخصی که از فیلم ها یا بازی ها شناخته می شود انتخاب کنید ، اما بسیاری از تولیدکنندگان نیز با چاپ الگوهای رفتاری روی تاپ لاغری هات شیپر  های خود روند فعلی فرهنگ اینترنت را دنبال می کنند. طرح های نویسنده با کتیبه های اصلی ، منعکس کننده سبک یا شخصیت یک فرد خاص ، نیز در این تعطیلات بسیار محبوب خواهد بود.




یک روش ساده برای ابراز وجود؟ رکابی لاغری هات شیپر  چاپی

افرادی که می خواهند به نوعی بر سبک یا علایق خود تأکید کنند ، باید در مورد یک تی شرت شخصی دارای چاپ تصمیم بگیرند و شما می توانید در مورد این و بسیاری از موارد عملی دیگر مربوط به الگوهای روی تی شرت در مقاله بخوانید: تی شرت هایی با چاپ خود - شخصیت خود را از طریق لباس نیز بیان کنید.

روند طراحی یک تاپ لاغری هات شیپرز  با چاپ خود شما نه تنها شامل ایجاد الگو و صرفه جویی در آن به روشی خاص بلکه انتخاب رنگ و برش  تاپ لاغری نیز می باشد. همه رنگ ها در ترکیب با الگوهایی با سایه و سبک خاص به خوبی کار نمی کنند. چه چیزی ارزش یادآوری هنگام انتخاب رنگ تی شرت با چاپ خود را دارد و کدام مدل ها جهانی ترین هستند؟

نقش و نگار روی تاپ بلند هات شیپر و رنگ مواد

همه رنگ پارچه هایی که برای ایجاد تی شرت استفاده می شود با هیچ چاپی قابل ترکیب نیست. لازم به یادآوری است که در اولین مراحل ایجاد یک پروژه. اغلب ، الگوهای خیلی روشن می توانند با پارچه سفید لباس و خیلی تیره - روی زمینه سیاه - ترکیب شوند. در جادوگران تم می توانید چندین نسخه رنگی از تی شرت ها را پیدا کنید که به لطف آنها تطبیق رنگ مناسب با چاپ برنامه ریزی شده آسان تر می شود.

چه چیزی روی رنگ های خاص تی شرت چاپ می شود؟

هنگام تصمیم گیری برای ایجاد یک تی شرت با نوشته خود ، عمدتا به رنگ موضوع انتخاب شده توجه کنید. سپس لازم است که آن را با پس زمینه مطابقت دهیم به گونه ای که چاپ نامرئی نشود و با خود پارچه "برخورد" نکند. در مورد عکس ها ، موضوع کمی پیچیده تر است. اگر در عکس رنگهای خاصی غالب نیستند یا تعداد زیادی از آنها وجود دارد که با تی شرت های رنگی مطابقت ندارد ، بهتر است مدل های سیاه یا سفید را انتخاب کنید. چنین نسخه هایی جهانی ترین و مناسب هر چاپ هستند.


بهترین مارک گن ساعت شنی چینی الان چیه در بازار

https://www.hot-shapers.ir/product/bras-hot-slimming-shapers/





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

کمربند هات بلت پاور بهترین محصول لاغری ها ت شیپر 09386932322





اکنون یا قصد خرید این محصول را دارید یا قبلاً این محصول را خریداری کرده اید که باید مشتاقانه منتظر کار آن باشید.

بنابراین ، بیایید در مورد این محصول اطلاعات بیشتری کسب کنیم و شک خود را پاک کنیم ...
کمربند لاغری هات بلت  باریک عرق چگونه ساخته می شود و چگونه کار می کند؟

کمربند هات بلت از نوع نئوپرن تشکیل شده است که نوعی لاستیک است و دقیقاً همان ماده ای است که غواصان هنگام کاوش در اقیانوس ها می پوشند ، همچنین به عنوان لباس های مرطوب شناخته می شود.
اجازه نمی دهد آب به داخل بدن وارد شود و بدن آنها را در دمای سرد که بسته به ضخامت لباس متفاوت است گرم نگه دارد.

کمربند هات شیپر باریک عرق چه مزایایی دارد؟

با فشرده سازی لایه چربی که بلافاصله بدن شما را شکل می دهد ، به کاهش دور / اندازه کلی کمرتان کمک می کند.

برای افرادی که از یک مهمانی یا مهمانی بازدید می کنند و می خواهند در لباس های زیبا ظاهر شوند بسیار م Veryثر است.
این امر همچنین به شما انگیزه می دهد که واقعاً چربی خود را از دست دهید همانطور که خود را در بهترین نسخه دیده اید.
اما این روش موقتی است زیرا به محض این که کمربند را بردارید سلول های چربی به اندازه اصلی خود برمی گردند.

استفاده از این کمربند لاغری هات شیپر به سفت شدن قسمت اصلی شکم یا شکم و عضلات کمر کمک می کند که وضعیت شما را بهبود می بخشد که ممکن است درد کمر را تسکین دهد.

چاقی اغلب باعث خودآگاهی می شود و افراد برای لاغر شدن تلاش می کنند. در دنیای امروز زیبایی اغلب با باریک بودن برابر است و تعداد زیادی از تولیدکنندگان راهی مناسب برای کمک به مردم در روند دستیابی به اهداف بدن به نظر می رسند - خرید کمربندهات شیپر  لاغری.

کمربند لاغری متوسط ​​کمربند نئوپرنی است که دور بدن پیچیده شده و در درجه اول بافت چربی اطراف ناحیه معده را فشرده می کند. این فشرده سازی کمک می کند تا به شکل ظاهری بدن شما کمک کند. کمربندهای لاغری هنگامی که با ورزش و تمرینات منظم همراه هستند ، تأثیرات مطلوبی را به همراه دارند. فشرده سازی ناشی از کمربند بدن را در حین تمرین در وضعیت خاصی نگه می دارد ، که باعث می شود ورزش م exerciseثرتر باشد ، زیرا بافت چربی فشرده شده به طور مثر سوزانده می شود. این امر با حفظ گرما در منطقه و در نتیجه ذوب شدن بافت چربی حاصل می شود.

عمده ترین کاربرد کمربندهای لاغری اصلاح وضعیت بدن است. کمربند وقتی به دور میانی پیچیده می شود ، کمر را صاف و قائم نگه می دارد و اجازه نمی دهد آن را جمع کند یا خم شود. این تمایل به بهبود وضعیت دارد و ستون فقرات صاف نگه داشته می شود.

خرید کمربند لاغری هات شیپر معمولاً از Neoprene ساخته می شوند که یک پارچه الاستیک است و به شما اجازه می دهد بهترین ها را با توجه به اندازه شخص و حرکات مختلفی که با کمربند بسته می شود تنظیم کنید. سایر مواد از اسپندکس و نایلون استفاده می کنند و ساخته شده اند تا الاستیک بوده و استفاده از آنها آسان باشد.

کمربندهای لاغری بی شماری در بازار وجود دارد که امیدوار کننده نتایج فوری و ماندگار است. اما کدام یک قرار است خریداری شود؟ از کجا خواهید فهمید کدام کمربند متناسب با نیاز شما مناسب است؟ "راهنمای خرید" مفصل ما می تواند به شما در پاسخگویی به همه این سوالات همراه با سایر موارد مهم کمک کند.

همچنین ، ما لیستی از 10 بهترین کمربند لاغری هند را تهیه کرده ایم که می توانید نگاهی بیندازید.




10 بهترین کمربند لاغری هند 2020
1. کمربند لاغری یونیسکس Saundarya

کمربند  هات بلت کمر زنانه و مردانه Saundarya بدون توجه به تمام ویژگی ها و پارامترها ، این بهترین کمربند لاغری در این لیست است. این محصول از طراحی منحصر به فرد و ارگونومیکی برخوردار است و به همین دلیل به راحتی و در اندازه ها و شکل های مختلف کمر زن و مرد تنظیم می شود. علاوه بر این ، فیبر منحصر به فرد موجود در مواد ، فشرده سازی بیشتری را در شکم ایجاد می کند. همه ما می دانیم که هرچه فشردگی بیشتر باشد ، تعریق بیشتر و کاهش وزن نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل تیم ما اولین اولویت و موقعیت را به آن داده است.

ماده مورد استفاده نئوپرن است که پوست پسند و با کیفیت عالی است. بنابراین ، حتی وقتی آن را به طور منظم ساعت ها می پوشید ، هیچ مشکلی در پوست ایجاد نمی شود. طراحی منحصر به فرد کمربند فوراً ناحیه شکم را فشرده کرده و شکم شما را از آنچه که در اصل است باریک نشان می دهد. این کمربند از مواد با کیفیت بالا و ساختار محکم برخوردار است و از دوام و استفاده منظم در ذهن دارد.

علاوه بر این ، سطح لغزنده و دفع کننده رطوبت نیست و اجازه رشد باکتری ها را نمی دهد. بنابراین ، با از بین رفتن عرق به دلیل گرم شدن ناحیه اصلی شکم ، به پایین سر نخورد. علاوه بر این ، از سه لایه الاستیک ، نئوپرن و لایکرا ساخته شده است که کاملاً عالی هستند.

ویژگی های قابل توجه

طرح سه لایه برتر با سطح ضد رطوبت و ضد لغزش.
بدون توجه به اندازه و شکل ، روی شکم بسیار راحت است.
دارای وزن کاملاً سبک و پوشیدنی با کلیه فعالیتهای روزمره مانند ورزش ، فعالیت بدنی یا کار عادی.
فشرده سازی فشرده شکمی فوری را ایجاد می کند تا شکم شما لاغرتر به نظر برسد.
پشتیبانی کمری بهینه را برای کمک به شما در حفظ وضعیت صحیح بدن فراهم می کند

 

خرید کمربند لاغری هات شیپر از فروشگاه های معتبر اینترنتی

 

شکمبند ساعت شنی بهترین درجه کیفیت را دارد



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

تی شرت و لباس های لاغری هات شیپر اصلی ،همه نئوتکس 2 لایه هستند09386932322


تکنیک های مدرن چاپ کیفیت نتیجه را بهبود بخشیده و زمان انتظار را به شدت کاهش داده است. ماداپرینت دارای پیشرفته ترین فناوری برای پاسخگویی به ویژه ترین نیازهای مشتریان است که قادر به تهیه انواع مختلف چاپ است: از دیجیتال تا چاپ روی صفحه ، عبور از کاربرد مواد چسب حرارتی حک شده. این خدمات در بخشهای مختلف تجاری ارائه می شود: از لباس کار گرفته تا ورزش ، بدون فراموش کردن تبلیغات. Madaprint در Grassobbio ، در استان برگامو است: این شرکت از مقر اصلی خود با شهرهای بزرگ همکاری می کند ، تولید سریع و نتایج با کیفیت بالا را تضمین می کند! اما چاپ دیجیتال مستقیم از چه چیزهایی تشکیل شده است؟




چاپ دیجیتال مستقیم: چیست؟

چاپ دیجیتال انواع مختلفی دارد و چاپ مستقیم از مدرن ترین و جالب ترین آنهاست. همانطور که گفتیم ، فناوری موجود در ماداپرینت نیاز مشتری را برآورده می کند ، مشتریانی که به لطف این نوع چاپ می توانند کالای لباس را کاملاً سفارشی کنند. بیایید به ترتیب پیش برویم: چاپ دیجیتال به لطف تعریف بالای این دستگاه ها انجام می شود که با چاپ در چهار رنگ با ارائه رنگ بالا ، استفاده از رنگ های مختلف و ایجاد سایه های مورد نیاز را تضمین می کند. چاپ دیجیتال را می توان مستقیماً روی تی شرت لاغری هات شیپر انجام داد و هم با تی شرت های سفید و هم با رنگ های سازگار سازگار است. علاوه بر این ، از آنجا که دنیای امروز در عکاسی رونق دارد ، حتی در مورد تصاویر پیچیده ، زیباترین تصاویر گرفته شده را می توان در پیراهن ها نقش بست.

نه فقط تی شرت هات شیپر دیجیتال

منظور ما از چاپ دیجیتال ، سایر ابزارهای کار یا لوازم جانبی است ، نه فقط تی شرت! به عنوان مثال ، Madaprint به شما کمک می کند کلاه ، کیف ، لباس کار ، کفش خود را سفارشی کنید و بتوانید با استفاده از برچسب ها با نقوش یا نشان دلخواه چاپ دیجیتالی ایجاد کنید. در میان پارچه هایی که می توان با این روش مورد بهره برداری قرار گرفت ، نقطه شروع ما چرم ، پلی استر ، نایلون و بدیهی است که پنبه است.

تی شرت های سفارشی ، سویشرت ، کیف و لوازم جانبی

تی شرت های خود را چاپ کنید ، ژاکت شخصی شخصی خود را ایجاد کنید یا لباس خنثی مورد نظر خود را انتخاب کنید! ما در Primissima.net کیفیت بالایی را در چاپ تی شرت و ژاکت های دستی به شما تضمین می کنیم.

لباس های شخصی و تبلیغاتی آنلاین

با استفاده از خدمات آنلاین Primissima.net ، ایجاد تی شرت لاغری هات شیپر مردانه سفارشی بصورت آنلاین بازی کودکانه خواهد بود ، شما می توانید از میان مجموعه گسترده ای از لباس های تبلیغاتی و لباس های کار سفارشی با بسیاری از وسایل برای آقایان ، زنان ، کودکان و لباس های کار انتخاب کنید. شما تی شرت های شخصی یا تی شرت های خنثی خود را بدون چاپ در زمان های مشخص شده در زمان سفارش دریافت خواهید کرد.

لباس خنثی

ما یک مجموعه بزرگ از تی شرت های خنثی ،  لباس لاغری ها ت شیپر مردانه  خنثی و سویشرت های خنثی مناسب برای هر موقعیتی داریم. در کاتالوگ آنلاین ما پیراهن های چوگان مردانه ، پیراهن های چوبی دوزی شده و پیراهن های چوبی با آستین کوتاه یا بلند را پیدا خواهید کرد. 100٪ لباس نخی و بهترین مواد مناسب برای چاپ تی شرت. شما می توانید ژاکت یا کاپشن های خنثی خنثی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید ، یا پیراهن های پولو شخصی یا تی شرت های ارزان قیمت شخصی خود را برای یک نتیجه استثنایی و کیفیت بی نظیر بسازید!
از بین بهترین مارک ها یکی را انتخاب کنید

فهرست کامل مارک های لباس مانند Fruit of loom - Be / Wear - B&c - Gildan activewear را مرور کنید ، برای دیدن همه مارک های ما اینجا را کلیک کنید. میوه ای از تی شرت های بافندگی ، میوه از سویشرت بافندگی و تی شرت های چاپی. همچنین می توانید بدون سفارشی سازی ، تی شرت های خنثی خریداری کنید.
چرا Primissima.net را انتخاب کنیم؟

ما یک سرویس چاپ آنلاین آسان و قابل اعتماد ارائه می دهیم ، پردازش با بهترین فن آوری های بازار برای دستیابی به استانداردهای با کیفیت بالا انجام می شود. یک شریک مطمئن در چاپ صفحه!
خدمات مشتری

ما خدمات کاملی ارائه می دهیم که مشتریان ما را در مرحله خرید ، از انتخاب موارد گرفته تا سفارشی سازی ، تا پایان سفارش ، گام به گام راهنمایی می کند. هنگامی که لباس خود را انتخاب کردید می توانید آن را با زمان تحویل سریع داشته باشید. تی شرت های خود را با Primissima.net بصورت آنلاین چاپ کنید!




محققان از برلین چرخه زندگی یک تی شرت - از تولید تا توزیع و استفاده تا دفع - را بررسی کرده اند. آنها می خواستند دریابند که یک پیراهن تنها چه تاثیری در محیط دارد.

برلین - یک تی شرت ساده و سفید. پارچه پنبه ای نازک است و فقط 150 گرم وزن دارد. چقدر می تواند برای محیط زیست بد باشد؟ محققان TU Berlin می خواستند در این باره بیشتر بدانند - و آنها از طرف انجمن صنعتی لوازم بهداشتی و شوینده (IKW) نگاه دقیق تری به چرخه زندگی چنین پیراهنی انداختند.

چه چیزی در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفت؟

در این تحقیق ، محققان اثرات یک تی شرت لاغری سفید ، 150 گرمی نخی را که از نظر تجاری موجود است ، بررسی كردند كه ساخت اروپا نیست اما در آلمان خریداری می شود. آنها تخمین زدند که این پیراهن قبل از دور انداختن ، 44 بار شسته و خشک شده است. محققان مدلی ایجاد کردند که هدف آن نمونه برداری از چرخه زندگی تی شرت است: از استفاده از منابع مادی و انرژی برای تولید تی شرت در مسیرهای تولید جهانی تا مراقبت از طریق شستشو و خشک کردن و همچنین بازیافت و دفع تی شرت. پیراهن در آلمان

کدام اثرات زیست محیطی به ویژه مورد بررسی قرار گرفت؟

دو رئیس تحقیق ، Annekatrin Lehmann و Martin Roffeis ، به ویژه بررسی کردند که چه مقدار گازهای گلخانه ای در هنگام ساخت ، تمیز کردن ، خشک کردن و دفع پیراهن تولید می شود. اما این همچنین در مورد چقدر منابع مصرف شده ، چند ماده آزاد شده در این فرآیند است که می تواند هوا ، خاک و آب را اسیدی کند ، میزان آلودگی نیتروژن و فسفات خاک افزایش یافته است و اینکه آیا مواد آزاد شده توسط این فرآیند افزایش یافته است. می تواند بر سایر موجودات زنده اثر سمی بگذارد.




تی شرت هات شیپر ،از 2 لایه تشکیل شده که نئوتکس نامیده میشود

 

گن ساعت شنی لاتکس با کیفیت باور نکردنی و قیمت خرید خوب



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

شلوار هات شیپر اصل ،نئوتکس 2 لایه اصل با قیمتی بی نظیر 09386932322


محافظت با زرهی مطابق با مقررات اروپا (CE) | بله ، این شلوارهای موتور سیکلت همراه با زانوها و پهلوها ، پد محافظ CE (قابل جابجایی) همراه با مواد سنگین برای محافظت در برابر ضربه هستند. همچنین می تواند برای کارهای معمولی یا ساختمانی / سنگین با زره یا بدون زره در صورت لزوم و البته روی شلوار جین پوشیده شود.
pants این شلوار  لاغری موتور سیکلت است که شما برای سوار شدن به یک موتور سیکلت به زرهی متناسب با مقررات CE برای محافظت عالی در برابر ضربه نیاز دارید. ما به عنوان موتورسواران برای محافظت حداکثر از مواد سخت 1200d در مناطق تصادف استفاده کرده ایم.
vis دید زیاد در تاریکی | خوب فهمیدی! این شلوار سواری عالی دارای آرم های دید بالا برای دید در شب است ، نیازی به استفاده از تکه های دید اضافی در این چرخ دنده برای محافظت در برابر دید بالا نیست ، صرفه جویی در هزینه اضافی موتور سواری با چرخ دنده آلفا سیکل
✅ با کیفیت و قابل تنظیم | بسته شدن با کیفیت بالا - مواد بیرونی بسیار مقاوم در برابر بهترین که وجود دارد - قلاب قابل تنظیم و حلقه نوار چسب در کمر و مچ پا - پوسته CE - آرم هایی با دید بالا.قوی 4 فصل | آیا برای رانندگی با موتور سیکلت تابستانی به شلوار احتیاج دارید؟ فقط دریچه ها را باز کنید. آیا به شلوار موتور سواری زمستانی احتیاج دارید؟ آن منافذ را ببندید. ضدآب؟ دریچه های موجود در این کاپشن های موتور سیکلت ضد آب هستند. پشتوانه علم. ما شما را تحت پوشش قرار دادیم

شلوار لباس یکی از مهمترین و اساسی ترین لباس های تمام لباس های مردانه است. اما مانند هر لباس اساسی ، ما تمایل داریم که آن را دست کم بگیریم.

تعداد زیادی گزینه و گزینه برای شلوار لباس وجود دارد که می تواند در هر زمان از سال یا مناسبت مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین وقت آن رسیده است که از پوشیدن آن یک شلوار فرسوده برای هر قرار ملاقات که به ما می رسد ، دست بکشیم.

اگر می خواهید در مورد نحوه انتخاب شلوار مناسب برای هر لحظه کمی بیشتر بدانید ، در اینجا همه چیز را به شما می گوییم. به ما بپیوند!

شلوار هات شیپر لباس و زمان سال

شلوار لباس و زمان سال این نکته ای است که بسیاری از آن چشم پوشی می کنند ، زیرا با داشتن چنین لباس اساسی ، با فصل متفاوت نیست. با این حال ، مدل ها و سبک های خاصی از شلوارها برای هر فصل از سال وجود دارد.

به عنوان مثال ، برای فصول سرد مانند پاییز یا زمستان ، می توانید شلوارهای نخی یا پشمی انتخاب کنید. این وسوسه شده راحت و در برابر دمای پایین محافظت می شود. علاوه بر این ، استفاده از آنها با لباس گرمایی ایده آل است.

برعکس ، برای بهار - تابستان یا برای فصل گرم ، بهتر است شلوار ساخته شده از پارچه های پارچه ای یا تنفسی را انتخاب کنید. این لباس ها به شما امکان می دهند حتی در بالاترین دما نیز راحت و خنک باشید.

شلوار جین یا شلوارک شلوار لباس محسوب نمی شود. اما آنها لحظات و مناسبتهای خود را نیز دارند.

همانطور که مشاهده می کنید ، در واقع برای هر فصل از سال یک نوع شلوار وجود دارد. مد همیشه در خدمت راحتی ما است و شلوار نیز از این قاعده مستثنی نیست.
انواع شلوار لباس

شلوار لباس آنقدر یک لباس معمول و اساسی است که بعضی اوقات فراموش می کنیم بیش از یک نوع آن وجود دارد. نه همه شلوارها یکسان هستند و نه برای موارد مشابه استفاده می شوند. به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنیم که یکی از هر نوع را داریم.

همه شلوارها یکسان نیستند و برای موارد مشابه نیز استفاده نمی شوند ، از این رو داشتن یک نوع از هر نوع از اهمیت برخوردار است.




کلاسیک

شلوار لباس کلاسیک ، شلوار لاغری هات شیپر  است که همه ما معمولاً در کمد لباس خود داریم. با این حال ، با کاهش های جدید مدرن ، از رده خارج شده است. این برش مستقیم ، در پاها شل است و از کمر به ارتفاع کفش می رود.

برش کلاسیک شلوار امروزه عمدتا توسط مردان مسن یا افراد دارای اضافه وزن استفاده می شود. این به این دلیل است که ساخت و ساز آزاد آن راحتی زیادی را ارائه می دهد ، اما سبک کمی را فراهم می کند.

شلوارهای لباس معمولاً یک کت متناسب دارند ، بنابراین پارچه به سبک کت و شلوار یا فصل سال بستگی خواهد داشت.

کمربند شلوار معمولاً برای همه سبک های شلوار لباس کاملاً یکنواخت است. با دکمه یا حلقه قابل تنظیم است. آنها معمولاً متناسب با کمربند ، اما همچنین با ارسی برای موارد رسمی تر استفاده می شوند.

از موچین

دارت در انتهای قسمت بالای شلوار قرار دارد که حسابی حالت ظاهری گشاد و باریک تری را ایجاد می کند. شلوارهای برش دار انگلیسی شامل دارت نیستند ، بنابراین شما شلواری را می گیرید که از کمر محکم تر است.

همچنین شلواری با یک دارت در هر طرف وجود دارد که سبکی کمی گشادتر می دهد ، اما بدون تغییر شکل زیاد لباس.

سبک معمولی اروپایی شامل دو دارت است و ظاهر بسیار گسترده تری در قسمت بالای شلوار ایجاد می کند. این نیز پارچه پارچه ای موجود در لباس را ترجیح می دهد ، بنابراین ظاهر ظریف و چشمگیری دارد.

این یک پایان برای شلوارهایی است که در دهه 70 اوج گرفت. امروزه ، مخصوصاً در شلوارهای کمر بلند یا کمر بلند ، یک بازگردانی داشته است.

دارت می تواند جزئیات قابل توجه و خاصی را به شلواری که در یک مراسم رسمی می پوشید ارائه دهد. با این حال ، استفاده از آن همیشه به شخصیت هر کس که از آن استفاده می کند و آداب و رسومی که در آن شرکت می کنند بستگی دارد.


آشنایی با بهترین مارک گن ساعت شنی و قیمت این محصول بی نظیر

شلوار لاغری ها تشیپر از الیاف نئوتکس 2 لایه تشکیل شده است



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

سوتین های لاغری هات شیپر اصل نئوتکس 2 لایه با بهترین کیفیت و قیمت09386932322





اگر شما از جمله زنانی هستید که به محض ورود به خانه می خواهید بند بند خود را باز کنید ، به احتمال زیاد انزوایی که COVID-19 با خود به همراه آورده است برای شما خوشایند است.

در دنیایی که در طول جلسه مجازی شما هیچ کس نمی تواند تشخیص دهد که شما شلوار یا لباس خواب می پوشید ، نپوشیدن سوتین هات شیپر برای بسیاری از افراد گزینه ای نسبتاً بدون خطر - و راحت بوده است.

سخنگوی استئوپاتی استرالیا گفت: "برخی از زنان از پوشیدن سوتین در تمام این مدت کار در خانه کاملاً لذت برده اند و به پزشکان می گویند که در صورت بحث و گفتگو در مورد اینکه آیا هرگز به پوشیدن آن باز نخواهند پرداخت ، بحث می کنند."

"به طور خلاصه ، برخی از زنانی که به کلینیک مراجعه می کنند اظهار داشتند که یافتن سوتینی که برای آنها مفید باشد بسیار دشوار است.

"این یک نکته معتبر است - چرا زنان باید به پوشیدن چیزی بپردازند که ناراحت کننده باشد ، گران باشد بدون توجه به قیمت آن و کمی با گزینه های پارچه ای ، آستر ، زیر سازی ، بالشتک ، بند ، نمایش و لباس طولانی مدت از بین برود؟"

در حقیقت ، اگر فکر فرو بردن در زیر کشوی لباس زیر برای یافتن دوباره سوتین خود را لرزاند ، شما ممکن است وقت آن باشد که به افراد مشهوری مانند کندال جنر پیوسته و بدون  نیم تنه لاغری هات شیپر  در آغوش بگیرید.

در سال 2015 ، سوپرمدل و عضو خانواده مشهور تلویزیون واقعیت گفت که او "واقعاً [نمی بیند] معضل بزرگ بدون بی بندوباری چیست ... من فکر می کنم جالب است و من واقعاً برایم مهم نیست.

"این سکسی است ، راحت است و من با سینه هایم سرد هستم. همین!"

اما اگرچه ممکن است راحت تر باشد ، آیا قبل از اینکه به طور کلی از پوشیدن سوتین دست بردارید ، پیامدهای بهداشتی در نظر گرفته شده است؟

هیچ علمی برای حمایت از استفاده از سوتین و سرطان پستان نیست

سوتین لاغری نپوشیدن چه بخواهید از بی بندوباری خوشش بیاید ، چه تاثیری در سلامت پستان دارد.

دکتر آماندا نیومن از سازمان بهداشت زنان ژان هایلز گفت: "سوتین یک لباس است و نه یک وسیله پزشکی."

"بدون نگرانی از اینکه آیا این امر می تواند بر سلامت پستان تأثیر بگذارد ، می توان سوتین پوشید یا سوتین خود را نپوشید."

دکتر نیومن گفت: یکی از سوالات رایج مردم در مورد استفاده از سوتین ، این است که آیا باعث سرطان می شود.

وی گفت: "هیچ ارتباطی با سرطان پستان وجود ندارد."

"استفاده از سوتین لاغری هات شیپر  مانع سرطان پستان نمی شود و شما را در معرض خطر قرار نمی دهد. هیچ علمی برای حمایت از آن وجود ندارد."

وب سایت شورای سرطان استرالیا نیز در بخش افسانه پردازی خود اظهار داشت که "هیچ تحقیق معتبری وجود ندارد که نشان دهد رابطه ای بین پوشیدن یا نپوشیدن سوتین و ابتلا به سرطان پستان وجود دارد".

بنابراین اگر شواهدی در رابطه با سوتین و خطر سرطان وجود ندارد ، آیا شواهدی وجود دارد که نشان دهد پوشیدن سوتین باعث کاهش افتادگی پستان می شود؟

باز هم وجود ندارد

محققان دانشگاه Wollongong به تازگی مطالعه ای را در مورد آناتومی پستان به پایان رسانده اند ، که امیدوارند برای زمینه هایی مانند درمان سرطان ، جراحی زیبایی و طراحی سوتین مزایای چشمگیری داشته باشد.

یافته های آنها نشان داد که دانش ما در مورد پستان و آنچه به عنوان رباط های کوپر شناخته می شود - بافت همبند در پستان که بسیاری معتقدند اگر بدون سوتین بروید ، می تواند کشیده و افتاده شود - بسیار محدود است.

کتی گاسکین ، تکنسین تشریح ، گفت: "بیشتر اطلاعاتی که ما به عنوان انجیل در مورد آناتومی ساختاری پستان در اختیار داریم ، توسط سر آستلی کوپر در سال 1840 کشف شد."




هر زنی می داند که هیچ چیز سریعتر از یک سوتین ناراحت کننده نمی تواند روز شما را خراب کند ، به همین دلیل پر کردن کشوی لباس زیر با گزینه هایی راحت و دلچسب بسیار مهم است. در حالی که هزاران سوتین برای انتخاب وجود دارد ، اما احتمالاً راه سختی را یافته اید که بسیاری از آنها به راحتی ادعای راحتی ندارند.

بنابراین به جای اتلاف وقت و هزینه برای گزینه های ناراحت کننده ، به سراغ بررسی های واقعی خریداران رفتیم تا بفهمیم کدام سوتین ها برای پوشیدن در طول روز (و شب) کاملاً راحت هستند. این سوتین های دارای بالاترین امتیاز ، که در زیر شرح داده شده است ، نه تنها دارای امتیازات تقریباً عالی هستند ، بلکه دارای تعداد زیادی از بررسی های درخشان پنج ستاره نیز هستند.

از سوتین چاپلوس روزمره تا یک گزینه همه کاره قابل تبدیل به یک برلت سکسی ، ما 17 سوتین شیک گرد آورده ایم که به گفته مشتریان احساس بسیار خوبی دارند ، فراموش خواهید کرد که حتی آنها را می پوشید.

این سوتین روان کننده و پوشاننده کامل توسط Spanx بسیار راحت است به طوری که یکی از نویسندگان InStyle گفت که "تمام سوتین های دیگر" را برای او خراب کرد. سوتین راحت همراه با پشتیبانی فوق العاده ، دارای بندهای SmartStretch ثبت اختراع شده است که به طور خاص طراحی شده اند تا هرگز پایین نیایند. در چهار رنگ مختلف وجود دارد و اندازه آن از 32A تا 40DDD است. دیگه چی؟ سوتین بسیار چاپلوس و راحت است ، حتی جنیفر گارنر هم طرفدار دارد! او یک بار به مارک تجاری گفت ، "شما بچه ها نمی دانید که چند دوست من به Bra-llelujah تبدیل شده ام!"



راه بی دردسر تهیه گن های ساعت شنی خرید حضوری گن ساعت شنی اصل است
اگه دنباله سینه های خوش فرم هستید نیم تنه لاغری هات شیپر کار حرفه ای به حساب می آید



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

خرید و فروش پکیج های لاغری هات شیپر چه حضوری و چه اینترنتی انجام میگیرد09386932322


شلوارک های دوچرخه قبل از اینکه "فاصله اجتماعی" وارد واژگان روزمره ما شود ، به عنوان یک مورد مد بازگشت می کردند.

بنابراین شاید پکیج لاغری هات شیپر دوچرخه سواری همیشه تابستان سال 2020 باشد. اما مانند هزار پازل و نان خمیر مایه ، قرنطینه به آنها جذابیت جدیدی داده است: شلوارک دوچرخه یک لباس راحت و کاربردی است که می تواند بدون تغییر از طریق جابجایی مبهم بین کار ، ورزش ، نگرانی و استراحت که مشخصه زندگی بیشتر در خانه است.

این احساسی است که مورد انتقاد بسیاری از داوران سبک قرار می گیرد: فکر می کند مردان با سن و تمایز خاص نمی توانند شورت بپوشند و جدی گرفته شوند. این امر نه تنها در محیط کار بلکه در محیط های اجتماعی نیز اعمال می شود.

به نظر می رسد بسیاری از م fashionسسات مد با این موافق هستند گلن اوبراین ، سردبیر مد و نویسنده مجله GQ "سبک گای" گفت: "من از آنها اجتناب می کنم." "اگر این 100 درجه باشد ، یا اگر من فقط به غذاهای کامل می روم ، شکسته می شوم و شلوارک می پوشم ، اما سعی می کنم از آنها برای تجارت جلوگیری کنم."عشق خود را به شورت دوچرخه به عنوان مد قرنطینه اعلام کرده اند. در توئیت های تا حدودی خود کشنده ، سایر فدائیان به وفاداری خود به سبک زندگی اعتراف کرده اند. بسته به اینکه از چه کسی بپرسید ، تاپ و شلوارک  لاغری هات شیپر دوچرخه انتخابی روشن برای اوقات فراغت است یا زندگی در یک تنبلی دنج دائمی است. در هر صورت ، آنها کار می کنند.

اما مخالفانی وجود دارند ، از جمله چهره های برجسته در مردان ، که با تعصب شلوارک شلوار را از بین می برند و برای احترام بیشتر به شلوار کوتاه تلاش می کنند.

تایلر ثورسون ، مدیر تحریریه ، گفت: "آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد بسیاری از طراحان هستند که می گویند:" یک لحظه صبر کنید ، تاپ و شلوارک هات شیپر می تواند مانند یک شلوار لباس پوشیده باشد ، اگر متناسب با متناسب باشد و جزئیات آن درست باشد. " از پارک و باند ، وب سایت خرده فروشی

طام تون براون ، طراح اصلی این بسته دکوری است که در جولای در نمایشگاه لباس های مردانه پاریس خود ، شلوار کوتاه و باریک خاکستری از طرح خود را به همراه جلیقه های خاکستری و لواف های مشکی به تن کرده بود. او گفت ، "در دنیای من ، شلوارک همیشه مناسب است" ، با استثنای برخی از مکان های تجاری ، مانند شرکت های حقوقی.

مجموعه های باریک و متناسب آقای براون مدت هاست که دارای شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر کوتاه ، اغلب با کت های جمع شده - خطوط واضح ، دریچه های دوتایی و برگردان های باریک که به دهه 1960 متصل شده اند ، جفت می شوند. وی گفت: "به همین دلیل احساس می کنم آنها برای شهر مناسب هستند." "به دلیل نوع طراحی آنها ، آنها مانند یک شلوار بلند لباس می پوشند."

در واقع ، در جیب های جیب دار شهر نیویورک مانند ویلیامزبورگ و ناحیه پایین East East Side ، مردان خوش لباس می توانند در هنگام صبحانه ، کارهایی که انجام می دهند و با شلوارک لباس ، که اغلب با بلوزهای تابستانی و پیراهن های گینگهام پوشیده می شوند ، دیده شوند.




در سال 1904 ، شرکت لباس زیر کوپر یک آگهی مجله ای را منتشر کرد که محصول جدیدی را برای لیسانس ها اعلام می کرد. در عکس "قبل" ، مردی انگار خجالت زده چشمهایش را از دوربین دور می کند. او تمام دکمه های زیر پیراهن خود را گم کرده و فلپ های آن را به هم محکم کرده است. در عکس "بعد" ، یک آقای نجیب از سبیل دسته دار استفاده می کند ، سیگار می کشد و "زیر پیراهن لیسانسه" را به اندازه کافی کشیده می پوشاند تا روی سرش کشیده شود. شعار "بدون سوزن ایمنی - بدون دکمه - بدون سوزن - بدون نخ" ، مردهای فاقد همسر و مهارت خیاطی را اجرا می کرد. کسی در نیروی دریایی ایالات متحده باید منطق این مسئله را دیده باشد ، زیرا سال بعد ، دفتر محصل اظهار داشت که ملوانان باید زیر پیراهن را بدون دکمه زیر لباس خود بپوشند. به زودی هزاران مرد با راحتی پیراهن کش پنبه ای آشنا شدند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه این شلوارک و تاپ هات شیپر  به عنوان یک عنصر اصلی در مد و فرهنگ آمریکا شناخته می شود؟ این تی شرت که در ابتدا به عنوان زیرانداز طراحی شده بود ، به پوشاکترین لباس - و قدرتمندترین لباس تبدیل شده است.

داستان یک لباس ساده را بخوانید که می تواند دنیای مد را متحول کند ، صنعت خاص خود را در تزئین لباس ایجاد کند و نحوه اشتراک پیام را برای همیشه تغییر دهد.




تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر به عنوان یه پکیج لاغری هات شیپر معرفی میشود

 

شکمبند ساعت شنی اصل تاپی و شکمی با برند آنچری



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()