نیم تنه و سوتین لاغری هات شیپر
نوشته شده توسط : mehran

نیم تنه و سوتین لاغری هات شیپر

حداکثر روال تناسب اندام، شکم کمر شکم و جوراب شلواری افزایش دمای بدن هسته خود را بهبود می بخشد به طور کلی سلامت لایه های داخلی دمای بدن و عرق را افزایش می دهد در حالی که لایه بیرونی آن فوق العاده جذب می شود به طوری که شما در داخل داخل عرق می کنید و در خارج خشک می شود. برای نتایج بهتر، حتی اگر شما ورزش نکنید، هر روز آنها را می پوشید، بیشتر از نتیجه بهتر شما استفاده می کنید. ما پیشنهاد می کنیم که پوشیدن باید با رژیم سالم و هیدراتاسیون خوب تکمیل شود
با افزایش دمای به شکل بدن می افزاید.
سوتین هات شیپر شکل دهنده های شگفت انگیز لباس شیک نوتکس شگفت انگیز است که به شما در از دست دادن وزن بدون تاثیر بر روال روزانه شما کمک خواهد کرد.
این کار از طریق افزایش دمای هسته بدن انجام می شود. نگه داشتن بدن شما گرم، باعث عرق بدن شما و در نهایت منجر به کاهش وزن می شود
شکل دهنده های داغ در برداشتن چربی بیش از حد از قسمت های مختلف بدن مانند شکم، کمر، ران، باسن و غیره موثر است.

نیم تنه هات شیپر درجه یک اصل

کنترل شرکت برای حفظ لاغر - شکل برای زنان کنترل قلب بی طرف است، باعث القاء و skinnerier و باریک تجدید نظر در هنگام پوشیدن آن. این بدنسازی برای خانم های سکسی با دوام است، حاوی عناصر نایلون و اسپندکس است که بدن را احیا می کند و دارای یک طراحی سازگار با سایز مناسب و راحت است که می توان آن را پوشید و حذف کرد.
✅Premium Fabrics - سوتین لاغری بدن شکل دهنده برای ساخت و ساز با کیفیت زنان با استفاده از 90٪ نایلون و 10٪ مواد Spandex سبک با دوام است. بدنسازی بدن زنان به خوبی برای زنانی که از اندازه های مختلف متناسب هستند، به خوبی شسته می شود و در صورتی که از آن استفاده می شود، به طور صحیح در دسترس نیست.
✅ فرم بدن شما را تغییر دهید - این فرم بدن بدون درز برای زنان این است که دو برابر و کمر سینچر و کاهش چربی شکم. تنفس، مقرون به صرفه و مناسب است که از جمع شدن یا نورد جلوگیری شود.
✅Lift Breast & Open Butt✅ - این لباس زیر لباس زنانه را می توان به آسانی برداشت و خاموش کرد، بسیار راحت است که بدون هیچ خجالتی به تنهایی در حمام می آید.
✅ راحت به پوشیدن هر روز - احساس آرامش بخش و راحت شما را قادر می سازد آن را در بدن خود را برای مدت زمان طولانی در احزاب و حتی برای تمام شب. این یک شکل بدن صاف و ملایم است و باعث می شود شما واقعا باریک باشید

مزایا و معایب سوتین لاغری





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: