خرید و فروش پکیج های لاغری هات شیپر چه حضوری و چه اینترنتی انجام میگیرد09386932322
نوشته شده توسط : mehran

خرید و فروش پکیج های لاغری هات شیپر چه حضوری و چه اینترنتی انجام میگیرد09386932322


شلوارک های دوچرخه قبل از اینکه "فاصله اجتماعی" وارد واژگان روزمره ما شود ، به عنوان یک مورد مد بازگشت می کردند.

بنابراین شاید پکیج لاغری هات شیپر دوچرخه سواری همیشه تابستان سال 2020 باشد. اما مانند هزار پازل و نان خمیر مایه ، قرنطینه به آنها جذابیت جدیدی داده است: شلوارک دوچرخه یک لباس راحت و کاربردی است که می تواند بدون تغییر از طریق جابجایی مبهم بین کار ، ورزش ، نگرانی و استراحت که مشخصه زندگی بیشتر در خانه است.

این احساسی است که مورد انتقاد بسیاری از داوران سبک قرار می گیرد: فکر می کند مردان با سن و تمایز خاص نمی توانند شورت بپوشند و جدی گرفته شوند. این امر نه تنها در محیط کار بلکه در محیط های اجتماعی نیز اعمال می شود.

به نظر می رسد بسیاری از م fashionسسات مد با این موافق هستند گلن اوبراین ، سردبیر مد و نویسنده مجله GQ "سبک گای" گفت: "من از آنها اجتناب می کنم." "اگر این 100 درجه باشد ، یا اگر من فقط به غذاهای کامل می روم ، شکسته می شوم و شلوارک می پوشم ، اما سعی می کنم از آنها برای تجارت جلوگیری کنم."عشق خود را به شورت دوچرخه به عنوان مد قرنطینه اعلام کرده اند. در توئیت های تا حدودی خود کشنده ، سایر فدائیان به وفاداری خود به سبک زندگی اعتراف کرده اند. بسته به اینکه از چه کسی بپرسید ، تاپ و شلوارک  لاغری هات شیپر دوچرخه انتخابی روشن برای اوقات فراغت است یا زندگی در یک تنبلی دنج دائمی است. در هر صورت ، آنها کار می کنند.

اما مخالفانی وجود دارند ، از جمله چهره های برجسته در مردان ، که با تعصب شلوارک شلوار را از بین می برند و برای احترام بیشتر به شلوار کوتاه تلاش می کنند.

تایلر ثورسون ، مدیر تحریریه ، گفت: "آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد بسیاری از طراحان هستند که می گویند:" یک لحظه صبر کنید ، تاپ و شلوارک هات شیپر می تواند مانند یک شلوار لباس پوشیده باشد ، اگر متناسب با متناسب باشد و جزئیات آن درست باشد. " از پارک و باند ، وب سایت خرده فروشی

طام تون براون ، طراح اصلی این بسته دکوری است که در جولای در نمایشگاه لباس های مردانه پاریس خود ، شلوار کوتاه و باریک خاکستری از طرح خود را به همراه جلیقه های خاکستری و لواف های مشکی به تن کرده بود. او گفت ، "در دنیای من ، شلوارک همیشه مناسب است" ، با استثنای برخی از مکان های تجاری ، مانند شرکت های حقوقی.

مجموعه های باریک و متناسب آقای براون مدت هاست که دارای شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر کوتاه ، اغلب با کت های جمع شده - خطوط واضح ، دریچه های دوتایی و برگردان های باریک که به دهه 1960 متصل شده اند ، جفت می شوند. وی گفت: "به همین دلیل احساس می کنم آنها برای شهر مناسب هستند." "به دلیل نوع طراحی آنها ، آنها مانند یک شلوار بلند لباس می پوشند."

در واقع ، در جیب های جیب دار شهر نیویورک مانند ویلیامزبورگ و ناحیه پایین East East Side ، مردان خوش لباس می توانند در هنگام صبحانه ، کارهایی که انجام می دهند و با شلوارک لباس ، که اغلب با بلوزهای تابستانی و پیراهن های گینگهام پوشیده می شوند ، دیده شوند.




در سال 1904 ، شرکت لباس زیر کوپر یک آگهی مجله ای را منتشر کرد که محصول جدیدی را برای لیسانس ها اعلام می کرد. در عکس "قبل" ، مردی انگار خجالت زده چشمهایش را از دوربین دور می کند. او تمام دکمه های زیر پیراهن خود را گم کرده و فلپ های آن را به هم محکم کرده است. در عکس "بعد" ، یک آقای نجیب از سبیل دسته دار استفاده می کند ، سیگار می کشد و "زیر پیراهن لیسانسه" را به اندازه کافی کشیده می پوشاند تا روی سرش کشیده شود. شعار "بدون سوزن ایمنی - بدون دکمه - بدون سوزن - بدون نخ" ، مردهای فاقد همسر و مهارت خیاطی را اجرا می کرد. کسی در نیروی دریایی ایالات متحده باید منطق این مسئله را دیده باشد ، زیرا سال بعد ، دفتر محصل اظهار داشت که ملوانان باید زیر پیراهن را بدون دکمه زیر لباس خود بپوشند. به زودی هزاران مرد با راحتی پیراهن کش پنبه ای آشنا شدند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه این شلوارک و تاپ هات شیپر  به عنوان یک عنصر اصلی در مد و فرهنگ آمریکا شناخته می شود؟ این تی شرت که در ابتدا به عنوان زیرانداز طراحی شده بود ، به پوشاکترین لباس - و قدرتمندترین لباس تبدیل شده است.

داستان یک لباس ساده را بخوانید که می تواند دنیای مد را متحول کند ، صنعت خاص خود را در تزئین لباس ایجاد کند و نحوه اشتراک پیام را برای همیشه تغییر دهد.




تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر به عنوان یه پکیج لاغری هات شیپر معرفی میشود

 

شکمبند ساعت شنی اصل تاپی و شکمی با برند آنچری





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: